۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85563034
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲۵ فلسطینی از صبح امروز در مرکز و جنوب نوار غزه + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از شهادت دست‌کم ۲۵ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب نوار غزه از صبح امروز جمعه تاکنون خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه العربی در آمار جدید خود از شمار شهدای امروز در جنوب و مرکز نوار غزه اعلام کرد: ۲۵ فلسطینی از صبح امروز تاکنون در نتیجه جنایات رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

از مجموع شهدای یاد شده، ۱۴ فلسطینی در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق شهر «خان یونس» و مناطق «التحلیه» و «المواصی» در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی سه خانه را نیز در مناطق «عبسان الکبیره»، «الجدیده» و «التحلیه» در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه وداع خانواده‌ها با شهدای خود در خان یونس منتشر کردند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهر ۱۴۰۲)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار نفر، زخمی شدن بیش از ۹۱ هزار نفر، ناپدید شدن ۱۰ هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.

باوجود همه این جنایت ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha