۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85563038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره تربیت مربی بین المللی والیبال در زنجان برگزار می شود

زنجان- ایرنا - رییس هیات والیبال استان زنجان گفت: دوره تربیت مربی بین المللی سطح ۲ با حضور "الکساندر بوشکوویچ” از کشور صربستان و علی فتاحی از فدراسیون والیبال کشور تحت نظر فدراسیون جهانی در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله حسنی روز جمعه‌ در نشست خبری، با تشریح فعالیت های این هیات در مدت چهار ساله به برگزاری دوره تربیت مربی بین المللی در استان اشاره کرد و افزود: این رخداد در بازه زمانی ۲۱تا ۲۶ مرداد در مجموعه ورزشی انقلاب استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره بین المللی آموزشی ۴۵ نفر حضور دارند اضافه کرد : به دلیل محدودیت از هر استان یک مربی حضور دارد.

این مسوول ورزشی با اشاره به اینکه ۱۹ خانم و ۲۶ آقا در این دوره شرکت کرده اند ادامه داد: هدف این دوره بر این است دانش مربیان بیش، از گذشته افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مسوولیت این هیات در سال ۹۹ پس از برگزاری انتخابات را عهده دار شدم اظهارداشت: والیبال استان در بازه زمانی یاد شده در رتبه ۲۹ کشور قرار داشت که با کارهای انجام گرفته‌ طی سال گذشته به رده ۱۹ کشوری رسیدیم.

حسنی با تاکید بر اینکه امسال تلاش می شود در نیمه های جدول قرار بگیریم افزود: ارتقای تعداد مربیان و برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای گروه های هدف در نظر گرفته شده است.

رییس هیات والیبال استان زنجان به شمار بیمه‌شدگان ورزشی رشته والیبال اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان این رشته در سال ۹۹، سه هزار نفر بود که در مدت چهار سال ۶ هزار هدف گذاری شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شمار بیمه شدگان این رشته ورزشی به پنج هزار نفر رسیده است اضافه کرد : این هیات حضور باشگاه‌های والیبال در سطح استانی و ملی را با جدیت دنبال کرده است.

حسنی به ظرفیت های بالای این رشته ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: حضور خانم " نیلوفر محمدی " در رده سنی جوانان در اردوی تیم ملی نمود این مسأله مهم است.

وی با اشاره به حضور باشگاه‌های استان در لیگ های کشوری گفت: تلاش داریم با تقویت باشگاه‌ها و ورود حامیان مالی این رشته پر طرفدار استان ارتقا یابد.

به گفته رئیس هیات والیبال استان ،هم اکنون ۴۰ باشگاه والیبال در استان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha