۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۵:۲۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85563216
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرک‌نشین صهیونیست در پی حمله حزب‌الله به هلاکت رسید

تهران- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند که یک شهرک نشین صهیونیست که روز چهارشنبه در حمله پهپادی حزب الله لبنان زخمی شده بود، کشته شده است.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا از القدس العربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن «میخائیل سماره» ۲۷ ساله از ساکنان شهر نهاریا که در پی حمله پهپادی روز چهارشنبه حزب‌الله به شدت زخمی شده بود، خبر دادند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که سماره به همراه ۱۸ نفر دیگر روز چهارشنبه بر اثر اصابت موشک رهگیری ارتش رژیم صهیونیستی که برای مقابله با حمله پهپادی حزب الله به اشتباه به شهر نهاریا اصابت کرد زخمی شد اما به علت شدت جراحات وارده کشته شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha