۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85563291
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

روزهای خوش فوتبال بانوان خراسان‌شمالی

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبر: 85563291
سعید وحیدی
روزهای خوش فوتبال بانوان خراسان‌شمالی

بجنورد- ایرنا- فوتبال بانوان خراسان شمالی این روزها لحظه های خوش خود را سپری می کند به گونه ای که جدای از درخشش در سطح ملی و حضور در اردوهای تیم ملی، بانوان فوتبالیست این خطه روز گذشته از زمین چمن اختصاصی برای تمرینات ورزشی بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا، فوتبال از آن رشته هایی است که هر قشری از مردم دوستدار آن هستند و معمولا هم در بسیاری از خانه ها یک توپ برای شوت زدن و یا این پا و آن پا کردن وجود دارد.

این رشته ورزشی محبوب ثابت کرده که زن و مرد ندارد و همه می خواهند از این ورزش مهیج لذت ببرند و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

کافی است کمی به استعدادهای ورزشی بانوان در این رشته ورزشی توجه شود تا در سال های آینده خبرهای خوبی از فوتبال بانوان بشنویم.

گرچه میزان حمایت های مالی از فوتبال مردان به پای فوتبال زنان نمی رسد اما با این وجود زنان ایرانی ثابت کرده اند که اگر به استعدادهای ورزشی آنها توجه شود همپای مردان می توانند افتخار آفرین باشند.

روزهای خوش فوتبال بانوان خراسان‌شمالی

آنها ثابت کرده اند که اگر کمی بیشتر به فوتبال زنان اهمیت داده شود به طور حتم انگیزه ایجاد می شود و این ایجاد انگیزه فوتبال بانوان را تغییر خواهد داد.

گواه این ادعا نیز توجه به فوتبال بانوان خراسان شمالی و حضور مداوم آنها در اردوهای تیم ملی فوتبال و تیم داری در لیگ برتر فوتسال است.

این قدم های بزرگ میسر نمی شد مگر با توجه به بانوان این خطه و جدی گرفتن علائق ورزشی آنها که این روزها در اولویت ورزشی خراسان شمالی قرار گرفته است به گونه ای که روز گذشته تنها زمین اختصاصی چمن فوتبال بانوان بهره برداری شد.

اکنون خراسان شمالی جزود معدود استان هایی است که از زمین چمن اختصاصی بانوان بهره مند شده است و بی تردید در آینده ای نه چندان دور از ورزش فوتبال بانوان و افتخار آفرینی های آنها بیشتر خواهیم شنید.

روزهای خوش فوتبال بانوان خراسان‌شمالی

هزینه ۱۵ میلیاردی برای زمین اختصاصی بانوان

دبیر هیات فوتبال خراسان‌شمالی گفت: نخستین زمین فوتبال بانوان استان روز گذشته با حضور نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیر عامل پتروشیمی خراسان و شهردار بجنورد بهره برداری شد.

محمد شاهدی افزود: این زمین فوتبال با هزینه ۱۵ میلیارد ریال در ورزشگاه تختی بجنورد از محل اعتبارات هیات فوتبال خراسان شمالی احداث شده است.

وی ادامه داد: خراسان شمالی جزو معدود استان هایی است که بانوان آن صاحب زمین فوتبال اختصاصی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هفت هزار ورزشکار آقا و خانم خراسان شمالی در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارند که یک سوم این ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.

شاهدی با قدردانی از افراد سرمایه گذار در فوتبال بانوان، گفت: آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می‌تواند ضامن موفقیت باشد و این امر به طور کامل در فوتبال بانوان استان مشهود است.

روزهای خوش فوتبال بانوان خراسان‌شمالی

دبیر هیات فوتبال خراسان‌شمالی ادامه داد: انتظار داریم که حامیان مالی بیشتری در این بخش ورود کرده تا با تشکیل تیم های فوتبال، بانوان بیشتری به ورزش ورود کنند.

شاهدی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در خراسان شمالی، استعدادهای خوبی در بخش فوتبال بانوان استان شناسایی شده و رویکرد ما از ابتدای شروع طرح‌های استعدادیابی داشتن نماینده ای در فهرست نهایی تیم‌های ملی بوده است.

افزون بر هفت هزار ورزشکار آقا و خانم خراسان شمالی در رشته فوتبال و فوتسال فعالیت دارند.

خراسان شمالی ۵۰ هیات ورزشی دارد که بیش از ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha