پارک معلم خرم آباد پس از ۱۰ سال احیا شد + فیلم

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبر: 85563318
پارک معلم خرم آباد پس از ۱۰ سال احیا شد + فیلم

خرم آباد - ایرنا - شهردار منطقه ۲ خرم آباد گفت: پارک معلم خرم آباد که سال ها به محلی برای تجمع مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل شده بود در راستای استفاده عموم احیا شد.

بهنام سلاحورزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارک معلم خرم آباد سال ۱۳۶۸ در هسته مرکزی شهر احداث و طی یک دهه گذشته به مهمترین چالش شهرداری تبدیل شده بود.

سلاحورزی اضافه کرد: این فضا باتوجه به قرارگیری در پهنه مرکزی شهر و نیاز مبرم این منطقه به فضاهای جمعی، به محلی برای بزه های اجتماعی و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود و برخی مداخلات شهرداری از جمله نورپردازی این فضا نیز به دلیل عدم حضور مردم به شکست منجر می شد و اشیای آن مورد سرقت قرار می گرفت.

وی عنوان کرد: اخیرا مجموعه اقداماتی از شهرداری با رویکرد حضور مردم به عنوان مهمترین صاحبان این فضا باعث شد مجددا امنیت بر پارک حاکم و به یکی از مفرح ترین و با نشاط ترین فضاهای عمومی شهر خرم آباد تبدیل شود.

شهردار منطقه ۲ خرم آباد با بیان اینکه اقداماتی که در پارک معلم صورت گرفته مصداق بارز بازآفرینی شهری است افزود: میدانی که در وسط این پارک وجود داشت باعث شده بود دید عموم نسبت به فضای پارک گرفته و محل امنی برای استعمال مواد مخدر باشد که در اولین اقدام این میدان با فضایی بالغ بر یکهزار متر مربع حذف و ۲ زمین والیبال برای استفاده خانم ها و آقایان در آن ایجاد شد.

سلاحورزی عنوان کرد: برای ایجاد این زمین های والیبال ۹ میلیارد ریال هزینه و همین امر باعث شد به محلی برای تمرین تیم والیبال بانوان استان تبدیل شود که اخیرا در مسابقات برون استانی نیز شرکت داشتند.

وی ادامه داد: همچنین ۵۰۰ متر مربع از این فضا برای سه رشته ورزشی بسکتبال، بدمینتون و تنیس فضاسازی شد و در حال حاضر ۲ میز تنیس در آن قرار دارد و خرید حدود چهار میز دیگر نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: همچنین برای نورپردازی این پارک مبلغی حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و بنا داریم در مرحله دوم اقدامات، یک گود زورخانه برای علاقه مندان به ورزش های باستانی در این پارک ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha