شهرام دبیری فردی توانمند در انجام وظایف معاونت پارلمانی است

تهران- ایرنا- نماینده دوره نهم مجلس گفت: شهرام دبیری فردی توانمند در انجام وظایف در جایگاه معاونت پارلمانی است و بر حوزه مجلس و پارلمان اشراف کامل دارد.

محمدعلی اسفنانی شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به انتصاب شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: آقای دبیری فردی توانمند و موفق است و بر امور مربوط به پارلمان اشراف دارد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای دبیری همچنین ارتباطات گسترده ای با نمایندگان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف دارد؛ آقای دبیری در سه دوره شورای عالی استان‌ها حضور داشته و طبق گفته و تأیید همکارانش فردی توانمند و موفق است.

اسفنانی افزود: شورای عالی استان‌ها ساختاری شبیه مجلس شورای اسلامی دارد و طرح‌هایی که به مجلس ارائه می‌کند در مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و از این جهت از جایگاه مهمی برخوردار است.

شهرام دبیری فردی توانمند در انجام وظایف معاونت پارلمانی است

عضو سابق هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای دبیری همچنین ارتباط خوب و مناسبی با نهاد ریاست جمهوری دارد و ارتباطات و توانمندی‌های او باعث می شود تا به نحو شایسته ای بتواند در جایگاه معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به ایفای نقش بپردازد.

معاون وزیر دادگستری در دولت دوازدهم با اشاره به انتقادات برخی نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی به انتصاب شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، بیان کرد: این انتقادات به این دلیل است که معمولا معاون امور مجلس رئیس‌جمهور دارای سابقه نمایندگی مجلس بود اما باید به این منتقدان اعلام کنم که آقای دبیری تجربه موفق کار در شورای عالی استان‌ها را در کارنامه خود دارد و از توانایی لازم برخوردار است.

رئیس‌جمهور ۱۴ مرداد در حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

شهرام دبیری متولد سال ۱۳۳۹ در اسکو است؛ وی پزشک، مدیر و مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز و همچنین بیمارستان ولیعصر تبریز است.

دبیری در انتخابات دور سوم شورای شهر، به عنوان نفر اول به شورای شهر راه یافت و در دور چهارم نیز با کسب ۱۰۵ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه پیدا کرد. او همچنین از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۶ از سوی اعضای شورای شهر تبریز، به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.

آخرین مسئولیت او رئیس شورای استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای عالی استان‌ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha