۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85563447
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن استان مرکزی معرفی شدند

اراک - ایرنا - رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام حسن دهقانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این دوره از مسابقات روز جمعه ۱۹ مردادماه در آستان امامزاده محمد عابد(ع) برگزار شد که در بخش رقابت‌های بانوان در رشته حفظ کل قرآن مبینا شیخی، پریسا نجفی و فاطمه فارسی به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ ۵ جزء زهرا آقارضی ،زهرا نوروزی و هاجر کاظمی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند، ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم نیز معصومه شیخی، سمیه محمدی و الهام نجاری به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جزء سهیلا حسینجانی، نرجس قادری و زهرا تلخابی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی طیبه کاظمی ،عطیه محمدی زاده و ریحانه فرهی اول تا سوم شدند ، بیان کرد: در رقابت‌های قرآنی بخش بانوان این دوره در رشته تحقیق نیز شیما احمدی،فاطمه احسانی و نسترن نوری به ترتیب عنوان نخست تا سوم این مسابقات را به‌دست آوردند و در رشته ترتیل نیز فرزانه اسدی، عنوان نخست، حنانه قاسمی عنوان دوم و شیما مومنی عنوان سوم این مسابقات را کسب کردند.
وی تصریح کرد :در رشته حفظ کل زیر ۱۸ سال نیز یکتا عینی ،فاطمه فریدونی و زینب شهبازی موفق به کسب رتبه اول ،دوم و سوم شدند .
حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد:فریماه نبیئی،کیمیا نور محمدی و معصومه احسانی در رشته قرائت تحقیق کمتر از ۱۸ سال رتبه نخست تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در رشته حفظ کل قرآن بخش برادران نیز ابوذر کرمی ،رضا نادی و غلامرضا اسکندری به ترتیب اول تا سوم شدند.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن مجید در این دوره از رقابت‌ها ، محمد آسنجرانی، پژمان قنبربیگی و مرتضی سعیدی اول تا سوم شدند ،در حفظ ۱۰ جزء محمد رضا خادمی، رضا ملکی و علی پرواز،عناوین اول ، دوم و سوم را کسب و در رشته حفظ ۵ جزء امیر جیریایی و حسن مه آبادی اول و دوم شدند.

وی گفت: در رشته قرائت ترتیل قرآن نیز محمد محمدی و مهیار قاسمی، هر ۲ شرکت کننده عنوان‌های اول و دوم را به‌دست آوردند و حسین فرامرزی سوم شد.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: در رشته قرائت تحقیق قرآن نیز محمدرضا عسگری، علی کریمی و محمد رضا اکبری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته دعا خوانی سعید جعفری، سید بنیامین میری و سعید خادمی فرد عناوین اول تا سوم را کسب کردند، افزود: در بخش اذان نیز حمیدرضا محمودی، هادی آشتیانی و ابراهیم احمدی اول تا سوم شدند.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در رشته حفظ کل زیر ۱۸ سال امیرمحمد نعمتی و احمدرضا آجلو اول و دوم شدند،تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق زیر ۱۸ سال نیز به ترتیب صالح احمدی،متین مهدوی هزاوه و امیر محمد نجیمی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات همزمان با اعلام نتایج مرحله استانی بخش معارفی در مهرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha