۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبر: 85563460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های استان مرکزی تا ۲۵ مردادماه

اراک - ایرنا - استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های این استان فردا از امروز ( شنبه) تا پنجشنبه ۲۵ مردادماه جاری از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه است.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز شنبه به دست ایرنا رسید، آمده است: با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای شنبه تا پنجشنبه (۲۰ تا ۲۵ مردادماه جاری) تا ساعت ۱۱:۳۰ است.

در این اطلاعیه گفته شده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نیست و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

در این اطلاعیه آمده است: فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان مرکزی اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را به کار گیرند.

در این اطلاعیه گفته شده است: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha