۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85563474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۳۵ فلسطینی دیگر در نوار غزه / استفاده اسرائیل از بمب‌های ۵۰۰ کیلویی + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ۳۵ فلسطینی دیگر در مرکز و جنوب این منطقه خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین، طی ساعات گذشته و در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه به ویژه در رفح، ۳۵ نفر به شهادت رسیدند.

خبرنگار المیادین گزارش داد: تا این لحظه تعدادی از فلسطینیان زیر آوار مانده و نیروهای امدادی توان کمک رسانی به آن‌ها را ندارند.

گزارش‌ها حاکی از این است که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت مردم در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه تیراندازی کردند.

اشغالگران همچنین علیه ساکنان شهر «بیت حانون» واقع در شمال غزه، حملات توپخانه‌ای انجام دادند.

در همین حال، منابع خبری گزارش دادند که در جنایت جدید امروز رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه «التابعین» در نوار غزه، «محمد حسن ابوسعده»، مدیر اوقاف غزه به شهادت رسیده است.

در جریان بمباران این مدرسه، رژیم صهیونیستی از ۳ بمب استفاده کرد که وزن هر کدام از آن‌ها نزدیک به ۵۰۰ کیلوگرم بود.

ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در یک مدرسه در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این دفتر افزود که اشغالگران در راستای نسل کشی و پاکسازی قومی، قتل عام جدیدی انجام دادند که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد.

بر اساس این گزارش، به دلیل حجم بالای کشتار و تعدد شهدا، تیم‌های امدادی هنوز نتوانسته‌اند پیکر همه شهدا را از زیر آوار بیرون آورند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه، افزوده است: ما اقدام اشغالگران برای انجام این کشتار هولناک را به شدت محکوم می‌کنیم و از تمام جهان هم می‌خواهیم که آن را محکوم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha