فرماندار ملارد :جشنواره بچه های مسجد عامل ارتباط ورزشکاران جوان با مساجد است + فیلم

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد ایده برگزاری جشنواره بچه های مسجد را خلاقانه و راهکار مناسبی برای ارتباط بیشتر ورزشکاران جوان با مساجد عنوان کرد .

به گزارش ایرنا ، امین اسدی در حاشیه بازدید از روند برگزاری جشنواره بچه های مسجد شهر صفادشت در گفتگو با خبرنگار ایرنا، این دست اقدامات را نشانه ای از توجه به همه سرمایه های انسانی سطح جامعه و از طرف دیگر باعث فعال تر و پویاتر شدن مساجد برشمرد.

وی افزود: در گذشته این گونه جشنواره ها برای کودکان و نوجوانان برگزار می شد ولی در طرح نو و خلاقانه ای که امسال در صفادشت درحال برگزاری است با محوریت مساجد ، برنامه ها و مسابقات متنوعی برای همه اقشار اعم از بانوان و پیشکسوتان تدارک دیده است .

اسدی از برگزارکنندگان این جشنواره به ویژه امام جمعه صفادشت قدردانی کرده و اضافه کرد : سایر شهرستانها نیز با الگو برداری از این جشنواره می توانند برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان خانواده ها برنامه ریزی و اقدام کنند .


گفتنی است جشنواره بچه های مسجد شهر صفادشت همزمان با ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور با حضور و ثبت نام نزدیک از ۱۰ هزار نفر از شهروندان در قالب ۶۰ تیم در دو بخش آقایان و بانوان آغاز گردیده است .

این جشنواره بهمت ستاد اقامه نماز جمعه صفادشت و با مشارکت واحد ورزش شهرداری و حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصونه س صفادشت در رشته های دارت ‌، طناب کشی ،فوتبال دستی ،تنیس روی میز ،بازی های آپارتمانی و چالش پنالتی فوتسال در کنار ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی برگزار می گردد.

شهرستان ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران دارای دو بخش و دو شهر بنام های ملارد و صفادشت می باشد که تنها شهرک صنعتی غیردولتی کشور در بخش صفادشت این شهرستان مستقر می باشد .

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha