تور کنسرت‌های خواننده موسیقی پاپ در ۱۵ شهر اروپا

تهران- ایرنا- مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ نخستین تور بزرگ کنسرت‌هایش را در ۱۵ شهر اروپا برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، مجید رضوی که با برگزاری ۱۲۱ سانس کنسرت در ۶ ماه نخست امسال پراجراترین خواننده موسیقی پاپ ایرانی در داخل کشور محسوب می‌شود، نخستین تور کنسرت‌های خود را شهریور و مهرماه امسال در ۱۵ شهر اروپا برگزار می‌کند و فروش بلیت این تور آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسمی شرکت برگزارکننده این تور، رضوی ۲۰ و ۲۱ سپتامبر (۳۰ و ۳۱ شهریور) به ترتیب در کلن و هامبورگ آلمان، ۲۲ سپتامبر (یکم مهر) در روتردام هلند، ۲۶ سپتامبر (پنجم مهر) در بوداپست مجارستان، ۲۷ سپتامبر (ششم مهر) در وین اتریش، ۲۸ سپتامبر (هفتم مهر) در زوریخ سوئیس و ۲۹ سپتامبر (هشتم مهر) در پاریس فرانسه به اجرای زنده خواهد پرداخت.

همچنین کنسرت این خواننده موسیقی پاپ، دوم و سوم اکتبر (۱۱ و ۱۲ مهر) در فرانکفورت و اشتوتگارت، چهارم و پنجم اکتبر (۱۳ و ۱۴ مهر) در استکهلم و مالمو سوئد، ششم اکتبر (۱۵ مهر) در شهر اُسلو نروژ، ۱۱ و ۱۳ اکتبر (۲۰ و ۲۲ مهر) در برلین و دوسلدورف آلمان و ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) در میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

محمدرضا خانزاده تهیه‌کننده و مدیرعامل شرکت «اکسیر نوین» درباره این تور و اجرای زنده یک خواننده پاپ ایرانی در ۱۵ شهر اروپا اظهارداشت: این تور یکی از بزرگترین تورهای کنسرت یک خواننده ایرانی در اروپاست و همه تلاش ما برای برگزاری یک تور بی‌نقص با جزییات و تمام استانداردهای جهانی است. برنامه‌ریزی‌های خوبی برای این تور با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته تا بتوانیم با بهترین شرایط، میزبان هموطنان مان در سراسر اروپا باشیم.

وی درباره دلیل تاخیر در برگزاری تورهای خارجی مجید رضوی علی‌رغم استقبال از او در داخل ایران در سه سال گذشته گفت: مشکل ویزا همواره برای خواننده‌های ایرانی وجود دارد. ما هنوز درگیر این روند عجیب در تور کانادا هستیم و این بار به شکل قانونی از دولت کانادا پیگری کرده‌ایم که چرا ویزای خواننده هنوز صادر نشده است.

خانزاده افزود: همین پیگیری‌ها باعث شده که اتفاقات مثبتی در روند کاری ما رخ دهد و به زودی اخبار خوبی درباره تور کانادا نیز منتشر خواهیم کرد. درباره تور اروپا هم منتظر رویدادی بودیم که در آن احترام به مخاطبان در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باشد. ما شاید تنها گروهی هستیم که ارکستر کامل مجید رضوی را برای این تور ویزا گرفتیم و با ارکستر کامل روی صحنه خواهیم رفت. مجید رضوی به عنوان پرمخاطب‌ترین خواننده داخل ایران باید در شرایطی در اروپا روی صحنه می‌رفت که همه چیز در بهترین حالت ممکن باشد و این موضوع به هر حال زمانبر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha