پروازهای اربعین در مسیر بندرعباس - نجف از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: پروازهای بندرعباس - نجف برای ایام اربعین حسینی از ۲۶ مردادماه جاری آغاز می‌شود و زائران از هم اکنون می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

جمشید دلفاردی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازها از روز جمعه ۲۶ مردادماه از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس به مقصد فرودگاه نجف اشرف در کشور عراق آغاز می‌شود و تا تاریخ ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اختصاص ۱۲ سورت پرواز بندرعباس - نجف و بلعکس، بیان کرد: این پروازها توسط سه شرکت هواپیمایی کیش ایر با چهار پرواز، قشم ایر و کاسپین هر کدام یک پرواز را از فرودگاه بندرعباس به مقصد نجف و به همین ترتیب عملیات بازگشت زائران را انجام خواهند داد.

۱۲ سورت پرواز توسط سه شرکت هواپیمایی کیش ایر با چهار پرواز، قشم ایر و کاسپین هر کدام یک پرواز از فرودگاه بندرعباس به مقصد نجف و به همین ترتیب عملیات بازگشت زائران اربعین را انجام خواهند داد.دلفاری با بیان اینکه پروازها با هواپیماهای فوکر ۱۰۰ انجام خواهد شد، اظهار کرد: باتوجه به میزان درخواست زائران برای سفر به نجف، تعداد پروازها از فرودگاه بندرعباس افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متقاضیانی که در سامانه سماح samah.haj.ir ثبت نام کرده‌اند می‌توانند از سفر هوایی مستقیم بندرعباس - نجف بهره‌مند شوند، تاکید کرد: این افراد می‌توانند بلیط پرواز رفت و برگشت خود را با مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از فرودگاه بندرعباس تهیه کنند و چنانچه برای دریافت بلیت رفت و برگشت مبلغی بالاتر از این درخواست شد به فرودگاه‌های استان برای پیگیری اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha