۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85563631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه غزه را محکوم کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس مجلس پاکستان تازه‌ترین جنایت هولناک رژیم تروریستی اسرائیل علیه غیرنظامیان ساکن مدرسه‌ای در غزه را به شدت محکوم کرد و گفت: صهیونیست‌ها همچنان خط نسل کشی فلسطینیان را دنبال می‌کنند و سکوت جهان در قبال این فاجعه تاسف برانگیز است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی مجلس ملی پاکستان، سردار ایاز صادق با صدور بیانیه‌ای شهادت بیش از یکصد نفر از ساکنان غزه درپی حمله هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل به مدرسه محله الدرج را محکوم و با خانواده قربانیان و آسیب دیدگان ابراز همدردی کرد.

وی افزود: قلب همه ما از مشاهده رنج و درد ملت فلسطین جریحه دار است و متاسفانه جامعه جهانی همچنان به سکوت خود در قبال جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد که عمیقا باعث تاسف است.

ایاز صادق اظهار داشت که رژیم اشغالگر اسرائیل خط پاکسازی نسلی ملت فلسطین را ادامه می دهد و تداوم جنایات آن در سرزمین‌های اشغالی تمام هنجارهای بین المللی، اخلاقی و قوانین حقوق بشری را نابود کرده است.

رئیس مجلس ملی پاکستان بر تعهد مردم و دولت این‌ کشور در حمایت بی دریغ از فلسطین و دفاع از نهضت آزادی فلسطینیان تاکید کرد و گفت: سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن باید به مسئولیت خود در قبال مردم فلسطین عمل کنند و برای اجرای قطعنامه هایی که در این مجمع در توقف جنایات رژیم صهیونیستی به تصویب رسیده، گام بردارند.

منابع خبری در غزه بامداد شنبه گزارش دادند که بیش از ۱۰۰ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدراج در مرکز غزه در هنگام نماز صبح شهید شدند.

بر اساس این گزارش، در این مدرسه که محل اسکان پناهجویان بوده است ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار نفر، زخمی شدن بیش از ۹۱ هزار نفر، ناپدید شدن ۱۰ هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha