۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85563633
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توده هوای گرم تا اواسط هفته آینده در اصفهان ماندگار است

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، پیش بینی می‌شود که ماندگاری توده هوای گرم تا اواسط هفته آینده در استان تداوم خواهد داشت.

لیلا امینی روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود:دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بیانگر آن است که وضعیت جوی در استان تا اواسط هفته جاری در ساعت‍‌های بعدازظهر همراه با رشد ابر گاهی وزش باد خواهد بود که در مناطق شمالی، شرق و مرکزی همراه با گرد و غبار رقیق ناشی از وزش باد و احتمال کاهش کیفیت هواست.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: همچنین با توجه به مهیا بودن شرایط شکل گیری ناپایداری‌های همرفتی تا اواسط هفته در ساعت بعد ازظهر رگبار خفیف در مناطق مستعد و بویژه مناطق غربی بصورت محلی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۴۳ و در خُنکترین ساعات به ۲۴ درجه سانتیگراد رسید.

امینی اضافه کرد: خور و بیابانک با ۴۴ و بویینِ میاندشت با ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

وی، برای این کلانشهر در روزهای یکشنبه(فردا) و دوشنبه هوای کمی ابری و غبار آلود از بعدارظهر افزایش ابر در مناطق شرقی و شمالی وزش باد و گرد و خاک در مناطق غربی رگبار خفیف پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha