۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85563650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون ۱۳۰ هزار و ۴۹۴ نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

"سید زاهدین چشمه خاور" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد ۲۰ هزار و ۸۹۹ نفر وارد کشور شده و ۹۴ هزار و ۹۷۰ نفر نیز مربوط به خروج زائران ایرانی بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی(چهار روز ابتدایی ماه صفر) سه هزار و ۶۸۷ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده است، گفت: همچنین از این میزان تردد ۱۰ هزار و ۹۳۸ نفر نیز مربوط به خروج مسافران خارجی از مرز مهران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: از همه مردم و هموطنان عزیز که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی و سفر عتبات عالیات دارند، درخواست می‌شود که سفر خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که از ازدحام جمعیت در مرز جلوگیری شده و در ساعت‌های خُنک روز به مرز مراجعه کنند.

چشمه خاور با اشاره به افزایش تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران در ایام منتهی به اربعین حسینی(ع)، گفت: هم‌اکنون تردد زائران در مرز بین‌المللی مهران به سهولت و به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مرز بین‌المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین سال گذشته بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha