سه‌هزار نفر در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان مرکزی مشارکت کردند

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: سه هزار و ۱۵۱ نفر در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان مشارکت کردند.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهرجردی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان در بین ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی برگزار شد.

وی بیان کرد: آرای جوانان و داوطلبان فعال در جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این انتخابات از طریق ۲۱ صندوق جمع‌آوری شد که از مجموع سه هزار و ۱۵۱ رای ماخوذه، سه هزار و ۱۲۸ برگ رای صحیحو ۲۳ رای باطله بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این انتخابات در بین جوانان و داوطلبان فعال جمعیت برگزار شد که منتخبین این افراد در دوره اول انتخابات، اعضای مجامع شهرستانی و بازرسی هلال‌احمر به مدت چهار سال انتخاب شدند.

ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان مرکزی با ۱۰۹ نامزد انتخاباتی روز گذشته (جمعه) ۱۹ مردادماه جاری در ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی برگزار شد.

شهرجردی عنوان کرد: انتخابات مجامع در سه مرحله شهرستانی، هیات مدیره استان‌ها و مجمع کشوری در میان اعضا و داوطلبان برگزار می‌شود که در نهایت منتخبین به شورای عالی جمعیت هلال احمر راه پیدا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha