۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85563666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ درصد مشترکان برق در استان بوشهر مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند

بوشهر- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از مجموع ۴۴۷ هزار مشترک این شرکت، ۲۵ درصد از مشترکان مشمول پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق شدند.

غلامرضا حشمتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از ابتدای خردادماه همزمان با آغاز طرح پاداش وزارت نیرو، ۱۰۹ هزار مشترک برق در استان بوشهر در مجموع موفق به صرفه‌جویی ۳۵ هزار و ۷۵۹ کیلووات ساعت در مصرف برق شدند.

وی بیان کرد: در طرح پاداش، ۵۹ هزار و ۴۱۱ مشترک برق استان بوشهر مشمول بخشودگی صددرصدی در مبلغ قبض شده و همچنین یک هزار و ۴۸۴ مشترک نیز بستانکار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: مبلغ بستانکار شده این مشترکان در قبض برق آنان در دوره‌های آتی محاسبه خواهد شد.

حشمتی ادامه داد: در پویش "با انرژی" نیز چهار مشترک برق در استان مشمول جایزه یک میلیارد ریالی و ۴۰ مشترک مشمول جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شدند.

وی افزود: هم‌ استانی‌ها با درک شایسته از مدیریت مصرف برق، همکاری شایسته و قابل تقدیری با تلاشگران خود در صنعت برق دارند که انتظار می‌رود این همکاری تا پایان پیک بار ۱۵ شهریورماه تداوم داشته باشد

وی اظهار کرد: میزان مصرف برق در استان بوشهر در تابستان امسال با افزایش ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته در برخی از روزها به ۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده که این عدد رکوردی جدید در حوزه مصرف برق استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

رکوردشکنی مصرف برق در استان بوشهر

۵۵ تیم اتفاقات برق برای جلوگیری از خاموشی در بوشهر فعال هستند

حشمتی افزود: افزایش شمار مشترکان و همچنین افزایش قابل‌توجه دما و رطوبت در استان بوشهر، عامل اصلی در ثبت رکورد جدید مصرف برق در این استان بوده است.

وی گفت: با این حال، کاهش ساعت کار ادارات منجر به کاهش قابل‌ توجه مصرف به میزان روزانه ۱۰۰ مگاوات و پایداری برق مشترکان هم‌استانی در حوزه‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha