۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85563676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه مفقودی در کویر لوت خوسف پیدا شدند

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85563676
سه مفقودی در کویر لوت خوسف پیدا شدند

 بیرجند- ایرنا- فرمانده انتظامی خوسف از پیدا شدن سه مهندس معدن غیر بومی در بیابان‌های کویر لوت شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اکبری روز شنبه دراین باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی سه مهندس معدن که غیر بومی و نسبت به منطقه آشنا نبودند بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این افرد در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خوسف با توجه به احساس مسئولیت در قبال حفظ جان شهروندان و در راستای انجام وظایف ذاتی پلیس، برای یافتن افراد به جستجو در محدوده جغرافیایی اطراف کویر لوت پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف افزود: ماموران با تلاش ۱۰ ساعته در کویر افراد مفقودی را با عنایت به اینکه از شدت ترس و تشنگی خودرو را رها کرده و به سمت عمق کویر به صورت پراکنده در حرکت بودند آنها را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام به موقع پلیس موجب خوشحالی افراد نجات یافته شده و از عملکرد پلیس قدردانی کردند گفت: شهروندان به دلیل گستردگی کویر بدون همراه داشتن راهنما و تجهیزات کافی از رفتن به سمت کویر خودداری کنند.

دستگیری سارقان احشام کمتر از پنج ساعت در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از دستگیری سه نفر سارق احشام و یک نفر مالخر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ فقره سرقت احشام کشف شده است.

سرهنگ حسین عرب در این باره اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان نهبندان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی سه سارق و یک نفر مالخر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۲ فقره سرقت احشام در سطح این شهرستان اعتراف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریع با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha