مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای گمیشان بعد از هفت سال وقفه آماده بهره‌برداری است

گرگان- ایرنا- فرماندار شهرستان مرزی و محروم گمیشان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان که هفت سال در مرحله پی‌ریزی متوقف مانده بود، با تخصیص به‌موقع و کافی اعتبار، همزمان با دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

امید سقلی روز شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

وی بیان کرد: تنش آبی این شهرستان با بیش از ۱۱ هزار مشترک، از مشکلات اساسی گمیشان بود اما با اقدامات انجام شده، این مشکل برای بیش از ۱۰ هزار نفر برطرف شده و تلاش داریم تا بخش اندکی از مشکل باقی مانده را هم برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، احداث ۲ مخزن پنج هزار و ۲۵۰ مترمکعبی به ترتیب در جنوب و مرکز گمیش‌تپه در هفته دولت سال جاری آغاز خواهد شد.

مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای گمیشان بعد از هفت سال وقفه آماده بهره‌برداری است

سقلی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار افزود: بدون شک جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاکید دارند، به بهترین شکل ممکن توسط خبرنگاران ایرنا گلستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ایرنا در انعکاس اخبار صحیح، درست و به موقع به مردم نقش بسیار مهم و اساسی دارد.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha