۶۵۰ کیلوگرم صمغ قاچاق در خرم آباد کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۶۵۰ کیلوگرم صمغ قاچاق و غیرمجاز درخت "ون" به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز شنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه وانت نیسان حامل صمغ غیرمجاز درخت" ون " توسط ۲ سودجوی غیر بومی در اطراف خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش پاپی با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی ضمن هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی موصوف را متوقف کردند که پس از بازرسی خودروی توقیفی ۶۵۰ کیلوگرم صمغ درخت ون کشف شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق غیرمجاز از سوی کارشناسان چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف لوازم آشپزخانه قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۹۹۲ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق در دورود خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شدند و آن را با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند.

سردار یحیی الهی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۹۲ قلم لوازم آشپزخانه از جمله سماور برقی، چایی ساز و قوری شیشه ای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق از سوی کارشناسان هشت میلیارد ریال برآورد شده است افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم در برابر قاچاقچیان و مخلان عرصه اقتصادی برخورد می کند و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha