اعلام نتایج سه رشته المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور

اصفهان - ایرنا - نتایج قطعی سه رشته تکواندو، تنیس روی میز و شنا در شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور اعلام شد.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور، دوشنبه گذشته(۱۵ اَمرداد) در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شد و تا ۲۴ اَمرداد جاری ادامه دارد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲ هزار و ۲۲۵ دانشجوی دختر از ۱۲۸ دانشگاه و در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌ روی‌ میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دو و میدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روز شنبه کمیته اطلاع‌رسانی المپیاد ورزشی دانشجویان دختر، در رشته تکواندو دانشگاه فرهنگیان اصفهان در جایگاه نخست مسابقات قرار گرفت و دانشگاه‌های گیلان و ‌امام خمینی(ره) قزوین به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در رقابت‌های شنا نیز که با حضور ۹۵ شرکت‌کننده از ۲۹ تیم دانشگاهی برگزار شد، دانشگاه شیراز با کسب بیش از ۱۰ مدال به مقام نخست دست یافت و دانشگاه‌های تهران و فردوسی مشهد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در مسابقات تیمی تنیس روی میز، دانشگاه‌های تهران و زند شیراز به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و شهید باهنر کرمان بطور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

نفرات برگزیده و تیم‌های برتر رشته‌های مذکور با حضور مسوولان شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

رقابت دانشجویان دختر کشور در ۱۰ رشته دیگر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ دانشگاه اصلی اصفهان در این روزهای تابستانی در مجموع میزبان حدود پنج هزار دانشجوی دختر و پسر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور هستند.

این المپیاد در بخش دانشجویان پسر نیز از سه‌شنبه گذشته آغاز شد و تا ۲۵ اَمُرداد امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان از دانشگاه‌های بزرگ و برتر کشور بشمار می‌آیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha