ایرنا در انتخابات خوش درخشید + فیلم

تبریز- ایرنا- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تمجید از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوادث و رویدادهای مختلف، گفت: ایرنا در صحنه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مهمتر از همه سانحه بالگرد شهدای خدمت به خوبی درخشید.

تراب محمدی روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان شرقی، با قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خبرنگاران استان به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی در پوشش و انتشار اخبار، اظهار کرد: بدون تردید امنیت، آرامش و ثبات کنونی استان مدیون این تلاش های خستگی ناپذیر است.

وی از خبرنگاران ایرنا به عنوان طلایه داران صحنه های مختلف اطلاع رسانی یاد کرد و با تاکید بر اینکه جز عشق و علاقه به این شغل نمی توان فعالیت های خبری را تعریف و تفسیر کرد، یادآور شد: تعامل سازنده و مطلوب بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها ضامن توسعه پایدار و ترقی استان در عرصه های گوناگون است.

محمدی از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مادر، تخصصی و حرفه ای کشور نام برد که علاوه بر پرداخت به اخبار و گزارش های مجموعه های دولتی و حاکمیتی، در پوشش تنوع خبری نیز سرآمد سایر رسانه ها است و این بزرگترین و مهترین مزیت ایرنا است.

وی خبرنگاران و عکاسان ایرنا را افرادی متعهد، متخصص و حرفه ای دانست که موجب شده است جلوه ای خاص در سپهر رسانه ای کشور و آذربایجان شرقی داشته باشد و مسیر درستی را در حوزه های اطلاع رسانی طی کند.

محمدی ایرنا را پیشرو سایر رسانه های مکتوب و الکترونیکی کشور برشمرد و ادامه داد: سرعت، دقت و صداقت از جمله ویژگی های بارز خبرگزاری ایرنا است که امیدواریم همین روند و البته با قدرت بیشتر در آینده نیز تداوم یابد.

اخبار دولت چهاردهم به خوبی پوشش داده شود

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوره دولت سیزدهم، اظهار کرد: این رسانه اصیل و موثق در سه سال گذشته در حوزه های عمرانی، اقتصادی، صنعتی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پوشش مناسبی داشت و تا حد توان در انعکاس فعالیت ها و اقدامات تلاش کرد و البته باید با همین روند اخبار دولت چهاردهم نیز پوشش داده شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی یکی از رسالت های مهم و بزرگ رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی را اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه عنوان و اضافه کرد: همه رسانه ها باید در این زمینه فعال تر از قبل وارد میدان شوند و در کشور امید آفرینی را با هدف توسعه روز افزون توسعه دهند.

محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، برای خبرنگاران ایرنا آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha