بیان مشکلات توسط خبرنگاران ،مسئولان را در تحقق تعهدات خود مصمم می کند

یزد- ایرنا - امام جمعه بخش بهمن ابرکوه یزد گفت: بیان مشکلات توسط خبرنگاران می تواند مسئولان را در تحقق تعهدات خود مصمم کند.

به گزارش ایرنا "حجت الاسلام رضا علیزاده" روز شنبه در جمع خبرنگاران فعال ابرکوه با گرامیداشت یاد خاطره شهید صارمی و شهدای عرصه خبر و با تجلیل از زحمات این قشر در اطلاع رسانی به افکار عمومی افزود: خبرنگاران علاوه بر انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاههای اجرایی ، مسائل و مشکلات مردم را به مسوولان منتقل تا جهت رفع آنها تلاش کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش بهمن با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند اظهار کرد:خبرنگاری شغلی بسیار سخت و پر مسئولیت است.

در این آیین که حجت‌الاسلام اسماعیل ملوکی مسوؤل دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ، سرهنگ ابرقوئی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان فرهنگی حضور داشتند از خبرنگاران و همسر آنها با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

شهرستان ۶۰ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha