۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85563882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح احداث رصدخانه نجوم در عالیشهر بوشهر کلید خورد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85563882
طرح احداث رصدخانه نجوم در عالیشهر بوشهر کلید خورد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: بزودی زمین موردنیاز ساخت رصد خانه نجوم و اردوگاه دانش آموزی شهر جدید عالیشهر تامین و در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «جهانبخش تل اشکی» روز شنبه در نشست با رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار کرد: پس از بررسی و مشاوره در خصوص مکان های پیشنهادی، در کوتاه ترین زمان موقعیت‌هایی دقیق برای احداث اردوگاه و رصد خانه معین می‌شود.

وی بیان کرد: این اراضی از املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مشخص شده و روال قانونی آن برای واگذاری به اداره آموزش و پرورش توسط شرکت عمران عالیشهر می بایست انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تصریح کرد: این شرکت با هدف توسعه و پیشرفت علمی دانش آموزان آمادگی خود را برای کمک به احداث این ۲ طرح شاخص را اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید

۴۶ فضای آموزشی در استان بوشهر افتتاح شد

امام جمعه بوشهر: آموزش و پرورش استان بوشهر ۱۷۰۰ کلاس درس تخریبی دارد

تل اشکی در خصوص احداث هنرستان کشاورزی در این شهر جدید اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد که هنرستان کشاورزی نیز همراه اردوگاه دانش آموزی در شهر جدید عالیشهر احداث شود.

وی گفت: احداث این هنرستان بدون تردید به رونق علم روز حوزه کشاورزی در استان بوشهر کمک شایان و قابل توجهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: در چند سال اخیر با احداث چندین مدرسه سرانه فضای آموزشی در شهر جدید عالیشهر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است که این رویکرد با جدیت تداوم دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha