افلاکی: برخورداری فوق‌العاده بود/ دعا کنید امشب در سالن تکواندو سرود ایران نواخته شود

پاریس ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ضمن تمجید از عملکرد مهران برخورداری، گفت: دعا کنید امشب سرود ایران در سالن مسابقات تکواندو نواخته شود تا نیم کشورمان به حقش برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مجید افلاکی سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران پس از نخستین پیروزی آرین سلیمی در بازی‌های المپیک پاریس، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا پرچم ایران امشب بالا برود.

افلاکی در خصوص مسابقات مهران برخورداری ‌و کسب مدال نقره، گفت: دیدار فینال برای مهران فینال نبود. تک تک مسابقه‌های مهران برایش حکم فینال را داشت. او واقعا قرعه سختی داشت اما عملکردش عالی بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه شرایط برای همه یکسان است، گفت: فاصله پنج ساعته بین نیمه نهایی و فینال باعث افت بدن ورزشکاران می‌شود. البته بقیه حریفان هم همین وضعیت را داشتند اما برای مهران در زمان یک اتفاقی افتاد که به ضررش شد. او در این فاصله دچار افت قند شد و با اینکه توانستیم ریکاوری‌اش کنیم، اما باز هم آنطور که باید در فینال سرحال نبود. مهران قبلا حریف تونسی را برده بود و اگر با همان شرایط بدنی دیدار نیمه‌نهایی روبه‌روی این حریف حاضر می‌شد، می‌توانست به برتری برسد.

افلاکی گفت: مهران برخورداری خیلی خوب تمرین کرد ‌و در روز مسابقه فوق‌العاده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha