عرضه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان املاک در مزایده تملیکی

تهران- ایرنا- معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در مزایده ۱۱۵۴ این سازمان بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان املاک در اختیار را به فروش می‌رساند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علیرضا نور نژاد امروز شنبه ۲۰ مرداد از آغاز مزایده ۱۱۵۴ اموال غیرمنقول این سازمان خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۸ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۶ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول با بیان اینکه در این مزایده ۳۰۴ فقره ملک در ۲۵ استان عرضه شده است، افزود: در این مزایده املاک تجاری، اداری، صنعتی، خدماتی، مسکونی و باغ و اراضی به فروش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه قیمت پایه املاک به مزایده گذاشته شده بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومان است، گفت: ملکی در استان مازندران با قیمت ۸۲۰ میلیارد تومان و واحد مسکونی با قیمت ۹۶۰ میلیارد تومان در زعفرانیه تهران از جمله املاک با ارزشی است که به فروش گذاشته شده است.

نور نژاد بیان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهادها روز شنبه ۲۷ مرداد صورت خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول اظهار کرد: خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره تلفن ۴۴۹۰۷۶۰۲ و ۴۴۹۰۳۳۷۲ و شماره ۲۷۶۵۲۲۹۵ ستاد مرکزی هماهنگی لازم بعمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha