۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85564113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - عزیز محمدی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل با حضور رسول اسدی رئیس فدراسیون، محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و اعضای مجمع روز شنبه در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که با حضور ۲ کاندیدا برگزار شد، عزیز محمدی با کسب ۱۵ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.

معصومه صمدیان دیگر کاندیدای حاضر در این رقابت نیز موفق به کسب پنج رای شد و یک رای نیز سفید به صندوق آرا انداخته شد

رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل در این مجمع اظهار کرد: بسط و گسترش ورزش دوچرخه سواری، فعال کردن هیات شهرستانها، حضور پر رنگ دوچرخه سواران استان در تور بین المللی آذربایجان و تلاش برای میزبانی مسابقات کشوری دوچرخه سواری از جمله برنامه های این هیات است.

عزیز محمدیان جذب اسپانسر، مهیا کردن زیرساخت ها، برگزای کلاس های آموزشی برای ورزشکاران ، مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات در رده های سنی مختلف برای آقایان و بانوان، تشکیل اتاق فکر، استفاده از تمامی ظرفیت ها و پیشکسوتان دوچرخه سواری، ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه های این هیات در آینده عنوان کرد.

وی افزود: تلاش برای همگانی کردن دوچرخه سواری، استعداد یابی و توجه ویژه به رده های سنی پایه، اعزام دوچرخه سواران استان به انواع مسابقات، استفاده بهینه از ظرفیت منطقه گردشگری شورابیل و برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت های مختلف در نقاط مختلف استان از جمله برنامه های هیات دوچرخه سواری استان اردبیل است

به گزارش ایرنا  همچنین اعضای این مجمع رقیه شاه حسینیان را به عنوان نایب رییس ، جمشید وثوقی ، غلامرضا محمدی شیشه‌گران و رسول ارشادی فرد را به عنوان اعضای هیات رئیسه و مهدی خوش‌طینت را به عنوان خزانه‌دار هیات دوچرخه‌سواری استان اردبیل انتخاب کردند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha