۳۰ مصوبه برای خدمت بهتر به مردم گیلانغرب +فیلم

قصرشیرین- ایرنا- استاندار کرمانشاه در جریان سفر امروز (شنبه )به گیلانغرب از تصویب ۳۰ مصوبه برای خدمت بهتر به مردم این شهرستان در بخش های مختلف خبرداد و گفت: تمامی نیازمندی های منطقه در جلسات کارشناسی جمع بندی و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد طیب صحرایی درحاشیه سفر به گیلانغرب در جمع خبرنگاران افزود: به طور میانگین در سفربه شهرستان های استان کرمانشاه ۷۰ درصد مصوبات انجام شده و به نتیجه رسیده است.
او ادامه داد : برخی از مصوبه ها طولانی مدت بوده از جمله طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه با یک ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال که باعث تحول زیادی در گیلانغرب شده است.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به مصوبه های اربعینی گفت: اربعین در کنار تمامی مزایای فکری ، معنوی و اعتقادی باید آورده مالی و مادی برای استان داشته باشد و در ورودی و خروجی شهرها باید بازارچه هایی برای کسب و کار مردم ایجاد شود وضمن اینکه اربعین کمک به شهرداری ها است که ۱۷ شهر در مسیر زائران اربعین در استان داریم .
استاندار ادامه داد: امروز از شهرک صنعتی گیلانغرب بازدیدی انجام شد و در گفت وگوی چهره به چهره با جمعی از مردم گیلانغرب به درخواست آن ها رسیدگی و در نهایت شورای اداری با تصمیمات اثرگذار و خوب برای پیشرفت شهرستان برگزار شد.
صحرایی افزود: یکی از نیازهای استان کرمانشاه و گیلانغرب آبرسانی بود که با سرعت خوبی انجام شده و امروز در مجموعه روستاهای ویژنان ۲۵ رستا از تنش آبی خارج شدند و مشکل آب بیش از ۸۰ روستا نیز برطرف شده است.

۳۰ مصوبه برای خدمت بهتر به مردم گیلانغرب +فیلم

افتتاح سی‌تی‌اسکن پیشرفته شهرستان

استاندار کرمانشاه در ادامه جریان سفر شهرستانی به گیلانغرب از بیمارستان الزهرا (س) در این شهرستان بازدید و سی‌تی‌اسکن پیشرفته بیمارستان را افتتاح کرد.

صحرایی در این برنامه که فرماندار گیلانغرب و رئیس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان الزهرا از جمله اورژانس، داروخانه و چند بخش دیگر بازدید و پس از گفتگو با تعدادی از بیماران، دستورات لازم را برای رفع دغدغه‌های مردم در حوزه بهداشت و درمان صادر کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه دستگاه سی تی اسکن پیشرفته این بیمارستان را افتتاح کرد که این دستگاه یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن کشور است.

برای خریداری این دستگاه با جانمایی و نصب که از سری محصولات جدید کمپانی زیمنس آلمان و مدل somatom go now ، حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

با بهره برداری از این دستگاه شاهد ارتقای شاخص های سلامت و جلوگیری از اعزام بیماران به خارج از شهرستان خواهیم بود.

تجلیل استاندار کرمانشاه از خانواده شهیدان جهانشاهی

استاندار کرمانشاه در جریان سفر شهرستانی به گیلانغرب در منزل خانواده شهیدان جهانشاهی حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارجمند این خانواده، از صبر و ایثار دیگر اعضا و جانبازان خانواده تجلیل کرد.

در جریان بمباران سال ۱۳۶۲، مادر خانواده جهانشاهی به همراه یکی از نوه هایش به شهادت رسیدند و سه پسر خانواده هم به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند یکی دیگر از برادران هم در عملیات دیگری جانباز شده اند.

در تاریخ ۱۹ مرداد ۱۳۶۲ هواپیماهای ارتش صدام شهر گیلانغرب را بمباران کردند که طی آن ۷۲ نفر شهید و ۴۷۲ نفر مجروح شدند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

استاندار کرمانشاه امروز شنبه در هیجدهمین سفر شهرستانی خود به گیلانغرب سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان در مزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

صحرایی پس از بازدید از مجتمع پرواربندی ۵۰۰ راسی گوساله، در دیدار با چند تن از سرمایه‌گذاران و اهالی گیلانغرب پای درد و دل آن ها نشست و دستورات لازم را در رابطه با مسایل و مشکلات آن ها صادر کرد.

افتتاح طرح آبرسانی به چندین روستا، بازدید برخی پروژه های اقتصادی، دیدار مردمی و شرکت در شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان گیلانغرب بود.

در این سفر نماینده مردم غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و امام جمعه گیلانغرب و جمعی از میدران استانی و شهرستانی استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha