۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85564200
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پوستر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان در ملایر رونمایی شد

همدان- ایرنا- پوستر نخستین همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر همایش و جمعی از مسوولان، هنرمندان اصحاب رسانه این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دبیر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان عصر شنبه در آئین رونمایی از پوستر این همایش اظهار کرد: طرح اولیه برگزاری این همایش اردیبهشت امسال به شورای اسلامی شهر ارائه و با مساعدت شهردار و اعضای شورا، اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری تایید و مقرر شد در مردادماه امسال برگزار شود.

"محمد قاسمی" افزود: فراخوان به ۶ استان ارسال شد و با استقبال شرکت کنندگان، به یازده استان افزایش یافت و در نهایت ۵۹ اثر از ۱۱ استان به دبیرخانه این همایش ارسال شد و با حضور هیات داوران بازبین، ۱۶ اثر شامل ۹ اثر در بخش صحنه‌ای و هفت اثر در بخش خیابانی پذیرفته شدند.

وی ادامه داد: به واسطه آثار باکیفیت ارسال شده، این همایش در سطح ملی است و طبق قول مساعد شورای اسلامی شهر امیدواریم از سال آینده در سطح ملی برگزار شود و به دلیل کیفیت بالای آثار، می‌توان آنها را به جشنواره فجر معرفی کرد.

پوستر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان در ملایر رونمایی شد

دبیر همایش تئاتر منطقه‌ای "ناک" عاشورائیان بیان کرد: طبق رایزنی‌هایی که با مرکز هنر نمایشی کشور انجام شد، دو اثر در بخش صحنه‌ای و خیابانی به جشنواره بین‌المللی مقاومت راه پیدا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به آغاز رسمی همایش از ۲۲ مرداد تا ۳۱ مرداد، ادامه داد: هفت روز اول همایش گروه‌های ملایر و همدان اجرا خواهند داشت و سه روز پایانی مختص اجرای گروه‌های سایر استان‌های شرکت کننده است که آثار آنها در این همایش پذیرفته شد.

وی برگزاری این همایش را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و برندهای جهانی و ملی ملایر به سطح کشور دانست و گفت: بازیگران مطرح کشوری که به عنوان داوران در این همایش حضور دارند و هنرمندانی ‌که هر کدام افراد برجسته‌ای از استان خود هستند، می‌توانند معرف ظرفیت‌های جهان شهر ملایر به سایر نقاط کشور باشد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری باران اظهار کرد: در تلاش هستیم با اطلاع‌رسانی‌های لازم سالن‌ها و مکان‌های اجرای آثار در سطح شهر معرفی شود.

قاسمی یادآور شد: در این همایش بخشی به عنوان شهدای غزه اضافه کردیم که پنچ اثر در بخش شهدای غزه داریم.

پوستر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان در ملایر رونمایی شد

طراح پوستر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان نیز افزود: نماد اصلی در این پوستر عاشوراست و نماد جنگ و دفاع مقدس نیز در بخشی از پوستر استفاده شده است.

"مسعود مومنی" بیان کرد: در قسمت پایین پوستر سیم خاردارهایی به کار برده شده که به خاطر مقاومت مردم غزه و جنایت‌هایی است که توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه روا می‌دارد.

وی ادامه داد: نمونه پوستر برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد و جزء پوسترهای برتر کشوری در زمینه مقاومت و عاشورا است.

پوستر همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشورائیان در ملایر رونمایی شد

به گزارش ایرنا؛ نخستین همایش تئاتر متطقه‌ای "تاک" عاشورائیان از بیستم تا ۳۱ مردادماه به همت موسسه فرهنگی و هنری باران و با همکاری اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha