عموزاد: باتجربه‌تر و پخته‌تر شده‌ام/ فردا مدال طلا را به مردم تقدیم می‌کنم

پاریس- ایرنا- کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان پس از صعود به فینال المپیک گفت: امیدوارم فردا با قهرمانی، مدال طلا را به مردم ایران و خانواده‌ام تقدیم کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان، امشب در دیدار نیمه‌نهایی المپیک ۲۰۲۴ با نتیجه ۱۰ بر صفر اسماعیل موساکائف از مجارستان را با اقتدار شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

عموزاد پس از صعود به فینال المپیک گفت: خدا را شکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدم و خوشحالم که توانستم به فینال برسم اما هنوز کارم تمام نشده است. متفاوت‌تر از همیشه کار کردم و فردا با همه وجود خواهم جنگید.

ملی‌پوش کشتی کشورمان درباره اینکه تا اینجای کار هیچ امتیازی از دست نداده است، گفت: به امتیاز از دست ندادن فکر نمی‌کنم و تنها هدفم موفقیت است.

وی در خصوص شادی پس از پیروزی و گذاشتن تاج پادشاهی بر سرش اظهار داشت: این یک مدل خوشحالی هست. از زحمات محسن کاوه، کادر فنی، کادر پزشکی و روانشناس تیم هم تشکر می‌کنم.

عموزاد اضافه کرد: امیدوارم که فردا در فینال با کسب مدال طلا، خانواده‌ام و مردم ایران را شاد و این مدال را به آنها تقدیم کنم. قطعا این مسابقه را با مربیانم آنالیز خواهیم کرد تا به موفقیت نهایی برسیم.

ملی‌پوش کشتی ایران در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی افتاده که پخته‌تر از همیشه کشتی می‌گیرد، افزود: باتجربه‌تر شده‌ام و به خودم قول دادم که از این هم بهتر باشم. راه زیادی دارم و باید به هدفم برسم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha