خبرنگاران ورزشی یزد تجلیل شدند+ فیلم

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۰
کد خبر: 85564235
خبرنگاران ورزشی یزد تجلیل شدند+ فیلم

یزد- ایرنا- تعدادی از خبرنگاران فعال حوزه ورزش یزد شنبه شب در آیینی با حضور رییس هیات فوتبال استان با لوح و هدایا تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین رییس هیات فوتبال استان یزد به نقش و اهمیت کار خبرنگاران ورزشی در انعکاس اخبار و گزارش و انتقال آن به جامعه اشاره و از همکاری آنان با این هیات قدردانی کرد.

امیرفرشاد تفکری با بیان اینکه خبرنگاران ورزشی با هیات فوتبال همکاری خوبی دارند ادامه داد: انعکاس به موقع و مناسب اخبار فوتبال نقش مهمی در اطلاع رسانی و کمک به ارتقای امور مرتبط در استان دارد و باید این رویکرد با قوت ادامه یابد.

رییس هیات فوتبال استان همچنین به تلاش برای رفع موانع در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در این استان اشاره و از همراهی مسئولان قدردانی کرد.

تفکری همچنین با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید با حضور تیم‌های قدرتمند برگزار می‎‌شود گفت: کار سختی پیش روی تیم چادرملو اردکان و نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها قرار دارد ولی مدیران تیم در تلاش برای حضوری قوی هستند.

وی بیان کرد: فعالیت در حوزه فوتبال نیازمند کار گروهی است و شاهد همکاری خوب بخش خصوصی در این رشته ورزشی در راستای پیشرفت آن هستیم که جای قدردانی دارد.

همچنین محمود میرجلیلی دبیرکل فوتبال استان یزد از تلاش و همکاری خبرنگاران با هیات در یکسال گذشته و انعکاس اخبار قدردانی شد.

همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه از همکاری هیات فوتبال استان و مسئول روابط عمومی آن بخاطر تعامل و ارسال به موقع اخبار قدردانی کردند.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha