حل مشکلات استان قم بویژه گردو غبار با جدیت پیگیری خواهد شد

قم – ایرنا – نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران این استان تاکید کردند که با همفکری و هم افزایی دنبال آن هستیم که مشکلات قم بویژه معضل گردوغبار را حل نماییم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آنان بیان داشتند که در این مسئولیت خطیر ، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نیز باید همراه نمایندگان قم در مجلس باشند و با تهیه اخبار دقیق ، صحیح و تحلیل های درست زمینه ساز حل مشکلات استان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش یکی از نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست ، خبرنگاران را زبان گویا برای تبیین مشکلات استان دانست و گفت: نمایندگان تلاش دارند تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود بویژه نقطه نظرات خبرنگاران  بیش از پیش در خدمت مردم این استان باشند.

وی اظهار داشت: ما نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی به صورت مستمر جلساتی را به عنوان مجمع نمایندگان درخصوص موضوعات مرتبط با این استان برگزار کرده و حتی در مسائلی که نیاز به تصمیم فوری دارد، بدون فوت وقت با برگزاری جلسات در جهت حل مشکل موجود تلاش می کنیم.

وی با اشاره به موضوع گرد و غبار به عنوان یکی از معضلات مردم این استان گفت: تاکنون جلسات مختلف در این خصوص داشته ایم و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مناطقی که زمینه ساز گردو غبار استان بوده  از نزدیک مشکلات را رصد کرده و امیدواریم که با تدابیر انجام شده بتوانیم در زمینه حل این مشکلات به نتیجه برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور یکی دیگر از نمایندگان قم نیز در این نشست اظهار داشت: پیگیری مشکلات خبرنگاران از دغدغه های ما نمایندگان مجلس می باشد  و تلاش داریم با رایزنی با مسئولان دولت چهاردهم بتوانیم در حد توان در زمینه به توفیقاتی دست یابیم.

وی اظهار داشت: یکی از انتظارات جدی ما از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم ، حل مشکلات خبرنگاران خواهد بود که دراین زمینه به جد پیگیری خواهیم کرد. اگرچه شاید اجرای برخی طرح ها هزینه بر باشد و به نتیجه رسیدن آن دشوار ، اما مجمع نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع است.

محمد منان رئیسی دیگر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی  یکی از مهمترین وظایف نمایندگان در مجلس را نوکری و خدمت به مردم دانست و گفت: بنده عضو هیچ گروه و حزبی نیستم و تلاش دارم که چهره دانشگاهی خود را حفظ کنم و اولویت مهم بنده پیگیری موضوع مسکن است که امیدوارم بتوانم در حد توان دراین زمینه تلاش کنم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان ناظر مجلس شورای اسلامی  در شورای عالی مسکن انتخاب شده گفت: این مسئولیت با توجه به خط مشی بنده که برای فعالیت در عرصه مسکن در مجلس در نظر گرفته ام  همخوانی دارد و در صورت عضویت در کمیسیون عمران به دلیل گستردگی بسیاری که داشت ، عملا امکان پیگیری موضوع مسکن با توجه به حجم کار دراین کمیسیون  امکان پذیر نبود.

وی در عین حال با تقدیر از خبرنگاران استان که به پیگیر مشکلات استان هستند و تذکرات لازم را ارائه می کنند، ابراز امیدواری کرد که این قشر بیش از پیش نمایندگان قم را یاری کنند تا آنان در انجام وظایف نمایندگی و خدمت به مردم موفق باشند.

دراین نشست برخی خبرنگاران قم نیز به ارائه مشکلات قشر خبرنگار پرداخته و خواستار حمایت نمایندگان این استان در مجلس برای بهبود اقتصاد رسانه ها ، مشکلات بیمه ، مسکن و ... شدند.

حل مشکلات استان قم بویژه گردو غبار با جدیت پیگیری خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha