۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85564482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب هیات رییسه چهارمین سال شورای شهر دزفول لغو شد

دزفول - ایرنا - هیات رئیسه چهارمین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر دزفول که قرار بود روز یکشنبه در دویست و پنجاه و یکمین نشست رسمی این شورا انتخاب شود به دلیل غیبت چهار عضو از ۹ عضو این شورا و به حد نصاب نرسیدن لغو و به نشست بعد موکول شد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول دستورجلسه نشست رسمی امروز شورای اسلامی شهر دزفول پیرامون انتخاب هیات رییسه چهارمین سال فعالیت شورای اسلامی شهر دزفول بود که با گذشت ۴۰ دقیقه از زمان اعلام شده به دلیل حضور نیافتن چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول لغو و به روز دیگری موکول شد.

دستور کار نشست امروز شورا به تمام اعضا و فرمانداری دزفول اعلام شده بود

رییس شورای اسلامی شهر دزفول نیز پس از حدود ۴۰ دقیقه و با اعلام لغو نشست امروز شورای اسلامی شهر دزفول در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در این نشست با عذرخواهی از به حد نصاب نرسیدن و لغو این نشست گفت: طبق آیین نامه شورای اسلامی شهر، دستورجلسه انتخاب هیات رییسه به اطلاع همه اعضا و نیز فرمانداری ویژه دزفول برای ارسال نماینده رسیده بود ولی به دلیل غیبت چهار عضو و به حد نصاب نرسیدن نشست امروز، این نشست رسمیت ندارد.

سید باقر موسوی فخر گفت: با گذشت ۴۳ دقیقه از زمان آغاز نشست امروز شورای اسلامی شهر دزفول، این نشست به حد نصاب نرسیده و رسمیت ندارد و پایان این نشست را اعلام می‌کنم.

موکول کردن برگزاری انتخاب هیات رییسه به امروز به درخواست اعضای شورا بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول نیز پس از لغو این نشست در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در این نشست اظهارکرد: براساس اطلاع رسانی قبلی روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول و رسانه‌های شهرستان، امروز قرار بود انتخابات هیات رییسه به صورت پخش زنده انجام شود ولی تنها پنج عضو از ۹ عضو در این نشست حاضر شدند.

غلامعلی رسالتی ادامه داد: با وجود اینکه نشست انتخابات هیات رییسه چهارمین سال فعالیت این شورا قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود با توجه به اینکه برخی اعضای شورای اسلامی شهر دزفول اعلام کردند که آمادگی برگزاری این انتخابات را ندارند، این موضوع به امروز موکول شد که باز هم شاهد غیبت این اعضا در این نشست هستیم.

وی با نامناسب دانستن غیبت اعضا در نشست انتخابات هیات رییسه سال چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: تاخیر در انتخاب هیات رییسه و ترکیب کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر موجب بر زمین ماندن کارها و به چالش کشیده شدن خدمت رسانی به مردم می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول ابراز امیدواری کرد که هیات رییسه و ترکیب کمیسیون‌های تخصصی چهارمین سال فعالیت شورای اسلامی شهر دزفول در نشست آتی شورای شهر که توسط روابط عمومی اطلاع رسانی می‌شود، با حضور همه اعضا برگزار شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسن پرآور، علیرضا مجدی نسب، زهرا آدینه و عادل دوایی‌فر چهار عضو غایب نشست امروز شورای اسلامی شهر دزفول بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha