۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 85564499
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رفع کمبود معلم در گلستان؛ ۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

گرگان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه امسال ۲ هزار گلستانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: افزون‌بر این، جذب ۲۰۰ نیروی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

سیدرضا نظری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بازنشستگی برخی معلمان در گلستان، تدابیر لازم برای تامین نیروی انسانی اندیشیده شده و تلاش می‌کنیم همچون پارسال هیچ کلاس درس در استان بدون معلم نماند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آغاز مهر بانشاط در گلستان اندیشیده شده است، تاکید کرد: اقدامات مختلف از جمله تجهیز مدارس، ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و امثال آن در کارگروه پروژه مهر پیگیری شده است.

نظری با بیان اینکه امسال ۳۸ هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی در گلستان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند، تصریح کرد: ۳۵ هزار نفر از این دانش‌آموزان، ثبت‌نام خود را قطعی کردند و مابقی آنها نیز در حال تکمیل روند ثبت‌نام هستند.

وی با بیان اینکه آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه از دهم تیر ماه ابلاغ شد، افزود: دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز پس از انتخاب رشته، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه روند ثبت‌نام دانش‌آموزان گلستانی تا اول شهریور ماه سال جاری به پایان می‌رسد، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها، در سال جاری ۴۲۵ هزار دانش‌آموز گلستانی به مدرسه می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha