۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85564501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان یازهرای دزفول با ۹۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است

دزفول-ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بیمارستان یازهرای دزفول با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری موقت برسد.

به گزارش ایرنا، علیرضا خسروپناه روز یکشنبه با حضور در دفتر ایرنا دزفول(شمال خوزستان) بیان کرد: نشست‌های هفتگی برای راه‌اندازی ابرپروژه بیمارستان یازهرای دزفول برگزار و برنامه‌ریزی‌ها برای تکمیل و تامین تجهیزات و نیروی انسانی آن در حال انجام است.

وی افزود: شروع به کار بیمارستان یازهرای دزفول با استخدام حدود ۵۰۰ نفر همراه خواهد بود که تمام استخدام‌ها از طریق آزمون انجام خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مجوز استخدام ۲۶۴ نیروی پیمانی درمانی، ۷۵ نیروی پرستاری قراردادمعین و ۱۶۳ نیروی درمانی برای این دانشگاه گرفته شده که از طریق آزمون سراسری انجام و در بیمارستان‌های شهرستان به کار گرفته خواهند شد.

خسروپناه تصریح کرد: همچنین مجوز بکارگیری ۱۰۰ نیروی قرارداد حجمی تاسیسات و خدمات برای بیمارستان یازهرای دزفول در حال اخذ است.
وی افزود: طی ۲ سال گذشته برای ساخت این بیمارستان بیش از چهار هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن علاوه بر تجهیزات، پنج هزار میلیارد ریال دیگر نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان بزرگ دزفول در حال حاضر حدود ۹۰ درصد است که امیدواریم با بهره‌برداری از بیمارستان یازهرا، ضریب اشغال تخت در این بیمارستان نیز کاهش یابد.

بیمارستان یازهرای دزفول با ۹۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است

خسروپناه همچنین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یادو خاطره شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاری کار دشوار و حساسی است و خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند.

پروژه بیمارستان یازهرا(س) دزفول با ظرفیت ۴۷۰ تخت و ۱۶ اتاق عمل در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیربنای ۴۶ هزار مترمربع در هفت طبقه در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی دزفول در میان دانشگاه‌های تیپ سه، رتبه نخست کشور را دارد؛ همچنین این دانشگاه در میان ۶۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور دارای رتبه سوم کشوری در ارایه خدمات به میانسال و رتبه ۹ کشور در ارایه خدمات بهداشتی به سالمندان است.
دانشگاه علوم پزشکی دزفول دارای ۱۰۸ عضو هیات علمی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha