مربی اسبق پرسپولیس به تیم بعثت کرمانشاه پیوست

کرمانشاه - ایرنا - داوود فنایی، مربی سابق تیم پرسپولیس تهران به عنوان مربی جدید دروازه بان های تیم دسته اولی بعثت کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه بعثت، داوود فنایی با قراردادی یک ساله به عنوان مربی تیم لیگ یکی بعثت کرمانشاه منصوب و به جمع کادر فنی این تیم ملحق شد.

فنایی، دروازه‌بان و مربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که دستیاری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد ۲ قهرمانی در لیگ برتر و نائب‌قهرمانی آسیا را توانسته است با تیم پرسپولیس تجربه کند.

به گزارش ایرنا، تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت در حال آماده سازی برای شرکت پرقدرت در این مسابقات است.

مربی اسبق پرسپولیس به تیم بعثت کرمانشاه پیوست

اخیرا از سوی مدیرعامل باشگاه بعثت، سکان هدایت این تیم نیز به رضا مرتضی زاده سرمربی سابق تیم کویر مقوای تهران که قهرمانی لیگ دسته سه و لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ یک را با این تیم در کارنامه خود دارد سپرده است.

در حال حاضر بزرگترین دغدغه هیات فوتبال استان کرمانشاه، فراهم نمودن زیرساخت ها، ورزشگاه و امکانات میزبانی و حضور پرقدرت تیم در لیگ یک خواهد بود که تمام مسوولان استان و شهرستان پای کار بوده و قصد دارند هر چه سریعتر ورزشگاه آزادی کرمانشاه را برای برگزاری مسابقات این تیم آماده سازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha