۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85564521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بلیت فروشی پروازهای فرودگاه همدان به مقصد مشهد و نجف آغاز شد

همدان- ایرنا- مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، پروازهای فرودگاه همدان به مقصد مشهد و نجف برقرار شده و زائران می‌توانند برای تهیه بلیت به پایگاه اینترنتی شرکت هواپیمایی آوا مراجعه کنند.

علی اصغر جهانگیری معز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نخستین پروازهای دوسویه همدان- مشهد مقدس و همچنین همدان-نجف اشرف پنجشنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود و مسافران برای تهیه بلیت به پایگاه اینترنتی www.avaair.ir متعلق به شرکت هواپیمایی آوا مراجعه کنند.

وی افزود: شرکت هواپیمایی آوا مسوولیت انجام پروازهای فرودگاه همدان را بر عهده دارد و در مرحله نخست پروازهای مسیر همدان-مشهد و همدان-نجف روزهای پنجشنبه انجام می‌شود.

جهانگیری معز تصریح کرد: پرواز همدان به نجف روزهای پنجشنبه هر هفته ۱۰ و ۱۰ دقیقه و پرواز همدان به مشهد نیز در همان روز، ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: نوع هواپیمای این مسیر بویینگ ۷۳۷ است که ظرفیت جابه‌جایی نزدیک به ۱۳۰ مسافر را دارد.

مدیر فرودگاه بین المللی همدان گفت: قیمت بلیت‌های مسیر همدان-مشهد حدود سه میلیون تومان و بلیت همدان-نجف نزدیک به پنج میلیون تومان برای یک مسیر نرخ‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: فرودگاه همدان از همه لحاظ آماده میزبانی از زائران اربعین حسینی است و همچون پروازهای حج تمتع آمادگی کامل را برای انجام پروازها داریم.

جهانگیری معز با اشاره به اینکه برقراری پرواز زمینه های توسعه همه جانبه استان را فراهم می‌کند، عنوان کرد: پیگیری و مطالبه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در پروازها به منظور رفاه حال مردم استان و همچنین برقراری پروازها به مقصد کیش و تهران نیز در دستور کار مسوولان استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین المللی همدان با قدمتی ۸۰ ساله و داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

زیرساخت‌های سخت افزاری این فرودگاه و همچنین فضای پارکینگ و ترمینال فرودگاه همدان مناسب است وطی چند سال گذشته نیز حجاج استان های همدان و کردستان از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام شدند.

اخبار مرتبط