مفتی عمان: کی می‌خواهید از سلاح خود برای دفاع در برابر باند جنایتکار استفاده کنید؟

تهران-ایرنا- مفتی اهل سنت عمان از سکوت جهان اسلام در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بویژه جنایت اخیر این رژیم در مدرسه التابعین در شهر غزه به شدت انتقاد کرد و خطاب به مسلمانان گفت که کی می خواهید متوجه شوید که باید با سلاح خودتان از خود در برابر باند جنایتکار رژیم صهیونیستی دفاع کنید؟

به گزارش روز شنبه ایرنا، احمد الخلیلی، مفتی اهل سنت عمان در صفحه کابری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران فلسطینی در مدرسه التابعین در شهر غزه نوشت: جنایت چقدر بزرگ استِ زمانی که به هنگام انجام واجبات الهی انجام شود.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن، دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

مفتی عمان نوشت: مساله عجیب این است که آن باند جنایتکار (رژیم صهیونیستی) این جنایت را مرتکب شود و جهان اسلام دست روی دست گذشته و کاری نمی کند. زمانی که جنایت در برابر چشم و گوش مسلمانا رخ دهد و جهان اسلام نسبت به این جنایت‌ها سکوت کند، مصیبت دوچندان می‌شود. خدایا؛ این امت چه زمانی درک می‌کند که صاحب رسالت است و باید با سلاح خود از خود دفاع کند. کسی که با سلاح خود از خود دفاع نکند، نابود می شود.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه بامداد شنبه در واکنش به جنایت در مدرسه التابعین اعلام کرد که مسئولیت این جنایت با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است.

«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش حماس نیز طی اظهاراتی در واکنش به این جنایت، تاکید کرد که این جنایت در جریان سفر نتانیاهو به آمریکا با چراغ سبز این کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: همه قربانیان در کشتارهای رژیم اشغالگر زن و کودک هستند و هدف قرار دادن مردم ما هیچ توجیهی ندارد. رژیم اشغالگر قادر به مقابله با مقاومت نیست و در برابر این ناتوانی، خشم خود را روی غیرنظامیان بیگناه خالی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha