۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85564715
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ازدحام جمعیت تماشاچیان فستیوال موسیقی انگلیس را مجروح کرد
عکس تزئینی است

تهران- ایرنا- ازدحام شدید جمعیت در یک فستیوال موسیقی انگلستان باعث مجروح شدن تعدادی از تماشاچیان در زیر دست و پا شد.

پلیس انگلستان گفت در فستیوال موسیقی «برود مسترز» در نیوکای انگلیس تعدادی از تماشاچیان صدمه دیده و مجروح شدند که در حال حاضر تحت درمان هستند و برنامه این فستیوال لغو شده است.

به گفته حاضران بسیاری زیر دست و پای جمعیت له شدند و افرادی از جمله کودکان در حجم وحشت و فرار جمعیت دست و پایشان شکست.

این جشنواره قرار است تا آخر هفته ادامه داشته باشد. استورمزی، سم فندر و کیتی بی از جمله خوانندگانی هستند که هنوز اجرای خود را به صحنه نبرده‌اند.

با این وجود، پلیسِ دوون و کورنوال گفت: هیچ آسیب جدی به کسی وارد نشده است و تأیید کرد که جشنواره ادامه خواهد داشت. آنها در بیانیه‌ای گفتند: به دنبال افزایش جمعیت در جشنواره موسیقی برود مسترز در نیوکای در روز جمعه ۹ اوت که تعدادی از شرکت‌کنندگان مجروح شدند.

مجروحان در حال حاضر توسط کادر پزشکی در محل تحت مداوا هستند یا برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. هیچ یک از جراحات جدی تلقی نمی‌شوند.

یک زن که به همراه همسر و دو دخترش در صحنه اصلی برای تماشای مجموعه تام اودل در جشنواره شرکت کرده بود، به PA Media گفت: این صحنه و هجوم وحشتناک بود...

«شوهرم با کوچک‌ترین فرزندمان پشت موانع ماند، اما دختر بزرگ‌ترم می‌خواست [برود] داخل. وقتی وارد شدیم، خیلی بد نبود، اما به یکباره خیلی شلوغ شد، بنابراین سعی کردیم بیرون برویم. ما نتوانستیم بیرون بیاییم زیرا هنوز تعداد زیادی از مردم در حال ورود بودند.

ازدحام جمعیت تماشاچیان فستیوال موسیقی انگلیس را مجروح کرد
فستیوال موسیقی «برود مسترز» در نیوکای انگلیس

ما موفق شدیم به لبه بیرونی نزدیک موانع فشار بیاوریم و من با یک فرد امنیتی تماس گرفتم تا بپرسم چرا نمی‌توانیم خارج شویم. او گفت که افراد زیادی به داخل فشار می‌آوردند، بنابراین ما گیر کردیم.»

او گفت که پس از آن افزایش جمعیت گسترده رخ داد. من و دخترم زیر دست و پای جمعیت گرفتار شدیم، بنابراین او را بالای یک مانع بردم و سپس خودم را بیرون کشیدم.

در رسانه‌های اجتماعی، تماشاچیان ادعاهایی مبنی بر شکستگی پاهایشان را گزارش کرده‌اند. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی گفت که باید کودکی را با پای شکسته دو ساعت قبل از رسیدن به ماشین خود حمل می‌کردند. «ما آنجا بودیم. بسیاری پاهایشان شکسته شده است.»

مسئولین برگزار کننده این فستیوال گفتند: «تأیید می‌کنیم که مجموعه سامی ویرجی لغو و قسمت پوینت بسته شده تا به تیم‌های حاضر در محل اجازه دهد تا به نجات تماشاچیان بشتابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha