بیشترین میزان بارندگی با ۴۶ میلی‌متر در رامسر به ثبت رسید

‌ساری - ایرنا - داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های سینوپتیک و باران‌سنجی هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۶ میلیمتر در "سنگ پشته" رامسر به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از "سنگ پشته" رامسر، گالش محله و سرلیماک رامسر به ترتیب با ۳۱ و ۱۹ و گلعلی آبد تنکابن نیز با ۱۰ میلی متر باران شاهد بیشترین میزان نا بارندگی ثبت شده در طی این مدت بودند.

طبق داده های دریافتی از ایستگاه های سینوپتیک و باران سنجی هواشناسی مازندران، کمترین میزان بارندگی ثبت شده در طی ۲۴ ساعت گذشته نیز با ۰/۳ میلی متر در تنکابن و بسطام نوشهر به ثبت رسیده است و پس ازآن بیشه بنه هزار جریب با ۰.۴ و فرودگاه رامسر با ۰.۵ میلی متر شاهد کمترین میزان بارش بارنا ثبت شده در طی این مدت بودند.

طبق پیش بینی هواشناسی، شرایط جوی مازندران از امروز یکشنبه تا روز سه شنبه با رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان همراه خواهد بود و از روز چهارشنبه تا روز جمعه نیز علاوه بر کاهش نسبی دما، به تناوب شاهد رگبار باران و رعد وبرق پراکنده و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می دهد که قراخیل قائم شهر با ثبت دمای ۳۵.۱ و دلیر چالوس با ۲۱.۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه کاهش نشان می دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج و طوفانی پیش بینی شده است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

بیشترین میزان بارندگی با ۴۶ میلی‌متر در رامسر به ثبت رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha