۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85564786
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات جدید مقاومت فلسطین به ارتش اسرائیل در رفح

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85564786
حملات جدید مقاومت فلسطین به ارتش اسرائیل در رفح

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه از حملات جدید علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهدا الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که تجمع نیروهای دشمن و تجهیزات جنگی آنها را در محوطه گذرگاه رفح در مرز نوار غزه با خاک مصر هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان های شهدای الاقصی همچنین اعلام کرد که تجمع نظامیان دشمن را در شمال شرقی محور خان یونس در جنوب نوار غزه با خمپاره گلوله باران کرده است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز امروز اعلام کرد که نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی را در شمال شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

گردان‌های شهید القاسم نیز اعلام کرد که تجمع نیروهای دشمن در تل السلطان واقع در غرب شهر رفح را هدف حملات راکتی قرار داده است.

در سایه پاسخ مقاومت فلسطین به حملات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تلفات و خسارت های سنگین وارد شده به این رژیم، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در جدیدترین آمار خود تلفات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه نوار غزه اذعان کرد: حداقل ۱۰ هزار نظامی طی ماه های طولانی جنگ غزه کشته یا زخمی شده اند.

این روزنامه همچنین اذعان کرد: هر ماه حدود هزار نظامی جدید به بخش توانبخشی در وزارت (جنگ) اضافه می شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بارها به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند.

این رسانه‌ها پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha