۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85564876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه بلاتکلیفی تیم فوتبال شمس آذر قزوین

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85564876
ادامه بلاتکلیفی تیم فوتبال شمس آذر قزوین

قزوین - ایرنا - رییس هیات مدیره باشگاه ورزشی شمس آذر قزوین گفت: هم اکنون با سه مربی برای هدایت تیم شمس آذر درحال مذاکره هستیم و با توجه به محدودیت های زمانی، تلاش داریم تا ظرف امروز و فردا گزینه نهایی خود را اعلام کنیم.

مهرزاد نجفیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند جذب سرمربی برای تیم فوتبال شمس آذر، تاکید کرد: تیم ما شرایط و محدودیت هایی را در بودجه دارد که این موضوع روند جذب سرمربی را برای مجموعه ما دشوار کرده و در حال حاضر نیز با توجه به مشکل زمانی که برای آغاز فصل جدید رقابت ها داریم و متاسفانه زمان زیادی را نیز برای آماده سازی تیم از دست داده ایم، با این وجود معتقدم تیم ما همچون فصل گذشته و در ۲ الی سه بازی اول شاکله اصلی خود را پیدا خواهد کرد و با قدرت نیز به راه خود ادامه می دهد.

وی ضمن خودداری از معرفی نفرات در حال مذاکره برای سرمربیگری تیم شمس آذر، افزود: سعید دقیقی، سرمربی فصل قبل تیم ما در حال حاضر به طور کامل قرارداد خود را با تیم ملوان فسخ نکرده، هرچند امکان فراهم کردن پیشنهادات او را هم نداریم و به همین جهت برروی گزینه های دیگر متمرکز هستیم.

نجفیان اضافه کرد: امسال بودجه شمس آذر قزوین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته ولی با این حال حداکثر توان ما برای جذب سرمربی ۸۰ میلیارد ریال است و وقتی یک سرمربی ۲۰۰ میلیارد ریال مطالبه می کند به طور قطع امکان همکاری مجموعه با آن وجود ندارد.

این مسوول در خصوص راهبرد اصلی و اساسی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در لیگ برتر، بیان کرد: مجموعه تیم شمس آذر همواره سعی کرده تا برنامه راهبردی خود را بر تربیت و معرفی بازیکنان جوان به لیگ برتر معطوف کند و این تیم در حقیقت دروازه ورود بازیکنان جوان و با استعداد به لیگ برتر است.

وی با اشاره به این نکته که تیم شمس آذر در رقابت های لیگ برتر به عنوان تیم بازیکن ساز شناخته می شود، افزود: برنامه شمس آذر با تیم های دیگر متفاوت است تا جایی که طی سال های گذشته نیز هیچگاه به دنبال جذب بازیکنان چهره و ستاره از لیگ نبوده و کادر فنی ما نیز سعی داشته تا بازیکنان مورد نیازش را از روی افراد با استعداد و جوان انتخاب و تربیت کند.

رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: اگر مثل تیم های متمول لیگ برتری بودجه های چند هزار میلیارد ریالی داشتیم به طور قطع برای انتخاب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تجدید نظر می کردیم ولی باید بپذیریم که این تیم برای یک واحد صنعتی است و در نهایت بودجه یک ساله آن می تواند ۲ هزار میلیارد ریال باشد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حالی بدون سرمربی، کادر فنی مشخص و مدیر رسانه ای به سر می برد که فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال از ۲۵ مردادماه آغاز می شود و این تیم در نخستین دیدار خود و در ۲۶ مرداد در زمین خود میزبان نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات یعنی استقلال تهران خواهد بود.

شاکله شمس آذر قزوین، تیمی که فصل گذشته رقابت ها توانست به عنوان پدیده لیگ عنوان با کسب ۳۹ امتیاز در جدول رقابت ها عنوان هشتمی را به خود اختصاص دهد در حال حاضر علاوه بر میثم شاهین، مدیر رسانه ای این تیم بازیکنانی چون علیرضا جعفرپور (دروازه بان)، حسین گودرزی، امیرمسعود سرآبادانی، سینا سعیدی فر، فراز امامقلی، محسن طرحانی، حسین پاپی و چند بازیکن اصلی از این تیم جدا شده و به سایر تیم های لیگ برتری پیوسته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha