۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85564890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری فروشندگان موادمخدر در بهارستان

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85564890
دستگیری فروشندگان موادمخدر در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری تعدادی از فروشندگان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"مجید عسکری نیا" روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور در ۱۰روز گذشته در سطح شهرستان بهارستان به اجرا درآمد که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات تعداد ۵۴ نفر خرده فروش موادمخدر، توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴میلیارد ریال در شهریار توقیف شد

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر بررسی موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از اطمینان از صحت موضوع، ماموران انتظامی با حضور در صباشهر و انجام عملیات، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا سی بی ۴۰۰ فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی و قاچاق‌ را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق توقیفی را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: دراین خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدمات فنی و اطلاعاتی و بررسی وسوابق مجرمان یک سارق را در ملارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، متهم به همراه وسایل سرقتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس، به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha