سعید رفت و برگشت؛ دقیقی امروز شمس‌آذر  را تمرین می‌دهد

تهران-ایرنا- برخلاف شایعه‌ها توافق میان سعید دقیقی و شمس‌آذر انجام شده و او قرار است امروز در تمرین این تیم حاضر شود و هدایت بازیکنان را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایرنا، فقط در فوتبال ایران شاهد این اتفاقات عجیب و غریب هستیم. اتفاقی که این فصل برای شمس‌آذر افتاد جزء عجایبی است که در هیچ جای جهان نمی‌توانیم نمونه‌اش را ببینیم. سکان هدایت این تیم در ابتدای نقل و انتقالات در دست سعید دقیقی بود، سپس به مازیار زارع سپرده شد و حالا دوباره با سرمربی سابق توافق شده تا هدایت نماینده قزوین در لیگ برتر را بر عهده بگیرد.

سعید دقیقی چند هفته قبل به عنوان سرمربی ملوان معرفی شد اما برخی اختلافات با مدیران باشگاه باعث شد تا او از جمع قوهای سپید جدا شود و حالا دوباره در آستانه بازگشت به قزوین و نیمکت شمس‌آذر قرار گرفته است. با اینکه گفته می‌شود سعید دقیقی پیشنهاد باشگاه شمس‌آذر قزوین برای بازگشت به این تیم را رد کرده اما ظاهرا از روز گذشته مذاکرات مثبتی میان طرفین صورت گرفته که این سرمربی جوان را راغب کرده به تیم خود برگردد و سبزپوشان قزوینی را در لیگ برتر هدایت کند. جلسه نهایی مدیران شمس‌آذر با سعید دقیقی برگزار شده و آنها درباره نیمکت تیم خود تصمیم نهایی را اتخاذ کرده‌اند.

دقیقی امروز به تمرین شمس‌آذر می‌رود و کارش را از سر می‌گیرد تا تیمش را برای مسابقه با استقلال در هفته اول لیگ برتر آماده کند. دیداری که جمعه برگزار می‌شود و حالا دقیقی تنها ۵ روز فرصت دارد تا تیمش را آماده حضور در این بازی حساس کند. مالک باشگاه شمس‌آذر هم در این باره می‌گوید: «به خاطر شرایط سختی که داشتیم تنها کسی که می‌توانست با توجه به آشنایی کامل به این تیم و شرایطش به ما کمک کند سعید دقیقی بود و ایشان هم بدون هیچ چشم‌داشتی و مثل همیشه صادقانه پیشنهاد ما را پذیرفت و امیدواریم همراه هم اتفاقات خوبی را تجربه کنیم.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha