مدال برنز مسابقات ووشو المپیاد دانشجویان کشور به دانشجوی اهل غزه رسید

تهران- ایرنا- دانشجوی بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اهل غزه موفق به کسب مدال برنز در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم وآموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد ستیتان، دانشجوی رشته مهندسی برق مقطع کارشناسی ورودی ۱۴۰۲ این دانشگاه، موفق شد در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، مقام سوم رشته ووشو در وزن ۶۵ کیلوگرم را کسب کند.
شانزدهمین المپیاد ورزشی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با شعار رفاقت، رقابت، رهرو راه خدمت از ۱۶ مردادماه به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز شده و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد.

دو دانشگاه اصلی اصفهان در این روزهای تابستانی در مجموع میزبان حدود پنج هزار دانشجوی دختر و پسر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور هستند.

شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور با حضور دو هزار و ۲۲۵ دانشجو از ۱۲۸ دانشگاه کار خود را آغاز کرد. در این دوره از المپیاد، دانشجویان دختر سراسر کشور در ۱۳ رشته هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس‌ روی‌ میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دو و میدانی، ووشو، کاراته و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، پذیرش دانشجویان دختر شرکت‌کننده در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور از امروز، ۲۱ مردادماه در این دانشگاه آغاز شده و دختران دانشجو پس از دریافت راهنمایی‌های لازم در محل اسکان خود مستقر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha