تامین برق تهران ۱۰ درصد افزایش یافت

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: انرژی برق تامین شده در شهر تهران در مردادماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «کامبیز ناظریان» با اشاره به رشد بی‌سابقه مصرف برق در کشور و همچنین پایتخت افزود: برنامه‌ریزی گسترده به‌منظور توزیع مناسب انرژی در شهر انجام شده است.

وی ادامه‌داد: با وجود رشد بی‌سابقه مصرف برق که به دلیل افزایش کم‌سابقه و استمرار دمای بالای هوا رخ‌ داده است، این شرکت در مردادماه سال ۱۴۰۳ به‌عنوان گرم‌ترین ماه سال، بیش از ۲ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی در شبکه برق شهر تهران توزیع کرده است که این میزان انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه برق شهر تهران با طولی بیش از ۵۰ هزار کیلومتر با همه ظرفیت در مدار بوده و بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ نفر نیروی عملیاتی و مهندسی به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم هستند.

ناظریان از همراهی مشترکان این شرکت و صرفه‌جویی در مصرف برق قدردانی و خاطرنشان کرد: با تداوم این همراهی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳، انتظار می‌رود در چند روز آینده از شرایط دشوار فعلی عبور کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha