۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85565081
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گروه کوهنوردی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان به علم کوه صعود کرد

سنندج- ایرنا- گروه کوهنوردی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان به مناسبت گرامیداشت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک به قله چهار هزار و ۸۵۰ متری علم کوه صعود کردند.

مسئول روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور نشان دادن و معرفی هر چه بیشتر و بهتر نقش و جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد کشور و به تبع آن در استان کردستان، گروه کوهنوردی این شرکت اقدام به صعود به علم کوه کردند.

کیوان جلالی با اشاره به اینکه این گروه کوهنوری سال گذشته هم به همین مناسبت به قله پنج هزار و ۶۱۰ متری دماوند صعود کردند، ادامه داد: امید می رود با توجه به تاثیرگذاری صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد، شاهد حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر مسئولان از این بنگاه های اقتصادی کوچک باشیم.

گروه کوهنوردی شرکت شهرک های صنعتی کردستان که موفق به صعود قله علم کوه شدند متشکل از کیوان جلالی، سیامک کمالی صابر، محمدفرید صلاحی، کامبیز گله‌داری، خبات کاردانی و دیار پرتو است.

به گزارش ایرنا، علم کوه نام کوهی با ارتفاع قله ۴۸۵۰ متری است که در منطقه تخت سلیمان شهرستان کلاردشت در استان مازندران واقع شده و پس از دماوند دومین قلهٔ مرتفع ایران محسوب می شود و این قله به عنوان یک اثر طبیعی در فهرست آثار ملی و جهانی ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha