هنرجو: دنیامالی چهره‌ای شناخته شده در ورزش ایران و حوزه بین‌الملل است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت با تقدیر از انتخاب هوشمندانه رئیس جمهور در معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: دنیامالی در داخل و حوزه بین‌الملل ورزش، چهره‌ای شناخته شده است که می‌تواند منشا خیر و برکت برای ورزش ایران باشد.

مجید هنرجو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه همان‌طور که انتظار می‌رفت رئیس جمهور در انتخاب و معرفی وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس، دقت عمل بسیاری نشان داد و امروز شاهد هستیم احمد دنیامالی که سابقه خوبی در ورزش دارد، به عنوان گزینه این وزارت‌خانه معرفی شده است.

وی ادامه داد: آنهایی که در ورزش دست داشته و با این حوزه آشنایی دارند به ویژگی‌ها و توانمندی‌های او اشراف کامل دارند و دنیامالی پیش از این و در مسئولیت‌هایی که حضور داشته، شایستگی‌های خود را اثبات کرده و بدون شک حضور او در مسند وزارت ورزش، می‌تواند منشا خدمات خیر بسیاری باشد.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: او جدا از مدیری ورزشی، فردی تحصیل کرده است که در حوزه‌های مختلف مدیریتی تجربه کار دارد و بدون شک از این تجربیاتش برای اعتلای ورزش می‌تواند به خوبی استفاده کند.

هنرجو ادامه داد: او سال‌ها در ورزش ایران به عنوان رئیس فدراسیون و مدیری ورزشی کار کرده و شناخت کامل و جامعی نسبت به مسائل این حوزه دارد و از سویی دیگر، اهالی ورزش ایران نیز او را قبول دارند که این می‌تواند فرصت تازه‌ای برای رشد و توسعه ورزش ایران باشد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با قدرت بیشتر در راه ورزش قوی، ایران قوی گام برداریم.

وی تصریح کرد: دنیامالی در حوزه‌ برون مرزی هم شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده، او هم‌اکنون نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی این رشته بوده و از نظر بین‌المللی نیز چهره‌ای شناخته شده است. امیدوارم مجلس شورای اسلامی و منتخبان ملت با رای اعتماد قاطع خود به دنیامالی به ورزش ایران کمک کنند تا از همین امروز برای المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس با قدرت کار خود را آغاز کرده و در مسیر رشد و پیشرفت گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha