داورزنی: دنیامالی از خانواده ورزش است/ کارنامه اجرایی او برای آینده وزارتخانه امیدبخش است

تهران- ایرنا- نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا درباره پیشنهاد دولت برای وزیر ورزش و جوانان گفت: دنیامالی از خانواده ورزش است و مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران را می‌شناسد. سابقه اجرایی خوبی در حوزه ورزش دارد و در بخش‌های مرتبط نیز کارنامه قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص پیشنهاد احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران در دولت چهاردهم اظهار داشت: او از مدیرانی است که در ۴۰ سال گذشته در خدمت کشور و مردم بوده است. سابقه اجرایی خوبی در حوزه ورزش دارد و در بخش‌های مرتبط نیز کارنامه قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است. او می‌تواند به عنوان فردی که با مشکلات و مسائل مردم آشناست، کمک بسیاری به جامعه ورزش کند. او از خانواده ورزش است و مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران می‌شناسد.

وی ادامه داد: بخشی از این وزارتخانه، مربوط به امور جوانان است و فکر می‌کنم که بین گزینه‌هایی که انتخاب شده بود، آقای دنیامالی کارنامه اجرایی مشخص و بهتری داشته باشد. دنیامالی را یک مدیر اجرایی‌تر نسبت به بقیه می‌دانم و با اینکه تحصیلات دانشگاهی بالایی دارد، فقط به عنوان یک مدیر دانشگاهی شناخته نمی‌شود و می‌تواند بخش اجرائیات وزارت ورزش را به خوبی دنبال کند. آنقدر که من او را می‌شناسم، قدم‌های مثبتی برای گره‌های ورزش برمی‌دارد، زیرا قبلا هم در بخش ورزش قهرمانی توانسته است عملکرد امیدبخشی داشته باشد.

نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا با اشاره به نیاز رأی اعتماد مجلس برای انتخاب قطعی دنیامالی عنوان کرد: امیدوارم که نمایندگان مجلس به او رأی اعتماد بدهند و در کنار دولت، نگاه جدی‌تری به ورزش داشته باشند. در حال حاضر نگاه‌ها به ورزش کشور جدی نیست ولی در مقابل انتظارات زیادی وجود دارد. ورزش باعث می‌شود که مردم شاد شوند و امید به آینده قوت یابد. باید بتوانیم همچون کشورهای دیگر از تمام ظرفیت دختران و پسران کشورمان در ورزش استفاده کنیم. واقعا حمایت دولت در این المپیک بی‌سابقه بود ولی برای المپیک آینده که به زودی فرا می‌رسد باید از الان برنامه حمایتی آغاز شود که نتیجه‌ خوب را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه نزدیک به رقابت‌های مهمی همچون المپیک که می‌شویم، مقداری بودجه از طرف دولت و کمیته ملی المپیک برای آماده‌سازی ورزشکاران پرداخت می‌شود. اگر بخواهیم نتایج خوبی بگیریم، دولت و مجلس باید از الان که زمان وجود دارد، حمایت‌ها را آغاز کنند و پس از آن نیز نظارت جدی داشته باشند. نگاه کارشناسانه می‌گوید که دولت باید طبق برنامه‌های فدراسیون‌ها برای المپیک آینده، بودجه‌هایی را اختصاص بدهد و پس آن نیز نظارت جدی خودش از روند بشیرفت را دنبال کند. انتخاب مدیران نیز باید با همین دیدگاه پیگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha