۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبر: 85565156
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

متهمان به ۲۰۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مناطق مختلف مشهد دستگیر شدند.

سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش موبایل قاپی های سریالی شبانه در حوزه استحفاظی کلانتری شهرک فراجا مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی اظهارات تعدادی از مال‌باخته ها، مشخص شد ۲ جوان با کلاه نقاب‌دار با پرسه‌زنی در محل های خلوت در غفلت شهروندان گوشی تلفن همراه آنان را قاپیده و در صورت مقاومت با استفاده از چاقو و اسپری فلفل تلفن همراه آن ها را زورگیری می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: ماموران کلانتری شهرک فراجا با تشکیل چند تیم ویژه موتورسوار با گشت زنی نامحسوس در مناطق آسیب پذیر، عملیات شناسایی و دستگیری این ۲ موبایل قاپ حرفه ای را آغاز کردند.

وی ادامه داد: دیشب در محدوده بلوار وکیل‌آباد تیم های نامحسوس پلیس با همکاری گشت های انتظامی طرح مهار را اجرا کردند و در کمتر از ۱۵ دقیقه متهمان به سرقت را در بلوار معلم مشهد شناسایی کردند.

نگهبان گفت: راکب موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست با سرعت بالا از محل متواری و ماموران انتظامی به تعقیب آن پرداختند که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز سرانجام سارقان در انتهای بلوار داندانپزشکان مشهد گرفتار شده و با افشانه و چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله‌ور شدند.

وی بیان کرد: با سرعت عمل ماموران انتظامی، سارقان زمین‌گیر و در بازرسی از آن ها ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک قبضه چاقو و یک عدد افشانه فلفلی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهمان ۲۴ و ۲۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با تعدادی از مال باخته ها به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در محدوده «وکیل آباد، معلم، دانشجو، دانش‌آموز، فرهنگ، صدف، آموزگار، فارغ التحصیلان و شهید قانع» مشهد اعتراف کردند.

وی با اشاره به شناسایی شدن متهمان توسط ۱۸ مالباخته اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha